Piszemy o: nowych technologiach w marketingu, digital marketingu, marketing automation, SEO, kampaniach Google Ads.
Filters

Dobry newsletter w kilku prostych krokach

E-mail marketing w dobie intensywnej reklamy w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach cieszy się coraz prędzej malejącą popularnością. Częściowo winę za ten fakt ponoszą same firmy, które nierzadko korzystają z tego narzędzia w sposób nieprzemyślany, przez co rozsyłane…
Czytaj dalej
Dobry newsletter na przykładzie dostarczonej wiadomości

Allegro Ads – kilka porad dla początkujących

Allegro to lider w obszarze platform do przeprowadzania transakcji internetowych. Obecnie serwis posiada około 20 milionów użytkowników i ponad 160 milionów ofert. To otwiera możliwość dotarcia do ponad połowy mieszkańców Polski – ale jednocześnie na rynku tym panuje…
Czytaj dalej
Allegro ads porady na przykładzie robienia zakupów w Internecie

Copywriting – 7 najczęstszych błędów

Tworzenie treści do internetu nie stanowi łatwego zadania. Każdy copywriter musi pogodzić ze sobą kilka, niekiedy stojących ze sobą w sprzeczności, priorytetów. Tekst musi być oryginalny – kopiowanie zakładek czy nawet akapitów od konkurencji to, mówiąc najłagodniej,…
Czytaj dalej
copyrinting najczęstsze błędy na przykładzie copywritera w agencji reklamowej

Jak poprawić poziom konwersji na blogu?

Sam fakt pisania bloga nie prowadzi jeszcze do sukcesu – twoje teksty muszą być we właściwy sposób przygotowane! Dowiedz się, w jakim celu i do kogo kierować wpisy, aby podnieść poziom konwersji na blogu, a przez to uzyskać wyższy dochód. Jak…
Czytaj dalej
Jeden ze sposobów zwiększenia konwersji na blogu poprzez tworzenie ciekawych stron internetowych

Dobry nagłówek reklamowy – jak to zrobić?

Jak ważna jest rola chwytliwego nagłówka, nikogo chyba nie trzeba przekonywać. W czasie trwającej od marca epidemii koronawirusa widzieliśmy już wiele takich, które wywoływały lęk, zaskakiwały, a przez to przyciągały natychmiast uwagę. Nic innego jak właśnie…
Czytaj dalej
Dobry nagłówek reklamowy na przykładzie złożonych gazet

Blog firmowy – wsparcie w prowadzeniu i promocji twojego biznesu!

Umiejętne prowadzenie biznesowego bloga zaliczyć można do taktyk marketingowych. Praktykując ją czerpiesz z własnej wiedzy oraz zaangażowania, co przekłada się na wzrost widoczności twojego przedsiębiorstwa w sieci, poprawę wiarygodności oraz wzrost liczby udanych transakcji. Blog firmowy to wart…
Czytaj dalej
Blog firmowy na przykładzie klawisza blog

Co może tobie dać ekosystem marketingowy?

Nie jest tajemnicą, że intensywna, a zarazem efektywna promocja wiąże się z niebagatelnymi wydatkami. Zazwyczaj konieczne jest wykorzystywanie licznych dróg promowania swojego produktu. Brak dostatecznej ilości dostępnych środków nie musi od razu skazywać się na niepowodzenie. Istnieją…
Czytaj dalej
Ekosystem marketingowy na przykładzie statystyk z reklamy online

Marketing automation, czyli marketingowy autopilot

Stwierdzenie, że współczesny marketing zmienia się na naszych oczach, można zaliczyć do truizmów. Szczególną rolę odgrywają systemy informatyczne, które stopniowo coraz bardziej automatyzują obsługę klienta. Dodatkowo zapewniają jego bezproblemowe przeprowadzenie przez całą procedurę sprzedaży.…
Czytaj dalej
Marketing automation, na przykładzie logotypów popularnych social mediów

Wędruj ścieżkami swojego klienta! Customer Journey Map

Zastanów się, co właściwie wiesz o użytkownikach witryny internetowej twojej firmy bądź osobach kupujących w twoim e-sklepie? Prawdopodobnie dysponujesz takimi informacjami jak: przeciętny wiek, poziom wykształcenia, zajmowane stanowisko zawodowe, a także wiedzą odnośnie do ich…
Czytaj dalej
Customer journey map
Menu