Dzielimy się sprawdzoną wiedzą o budowaniu widoczności marki w sieci. Sprawdź nasze eksperckie artykuły w których piszemy o sprawdzonych rozwiązaniach i najnowszych trendach w branży.

Kategorie wpisów
Reset

Jak wybrać właściwy cel reklamy na Facebooku?

Reklama na Facebooku to jeden z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów. Facebook oferuje wiele narzędzi i opcji reklamowych, które pozwalają na skuteczne docieranie do określonej grupy i zwiększanie działania kampanii reklamowych. Cel reklamy na Facebooku pomoże osiągnąć określone skutki dzięki skierowaniu reklamy do odpowiedniej…
Cel reklamy

Czym jest wizytówka Google Moja Firma i dlaczego warto o nią zadbać?

Czy posiadanie wizytówki w Google Moja Firma jest niezbędne, aby skutecznie reklamować swój biznes w dzisiejszych czasach? Odpowiedź brzmi: zdecydowanie tak! Obecnie większość potencjalnych klientów szuka usług właśnie za pomocą wyszukiwarki Google. Prawidłowo zorganizowana wizytówka Google wpływa pozytywnie na pozycjonowanie…
wizytówka Google

Search Intent – jak zrozumieć intencje użytkownika?

W dzisiejszych czasach, kiedy w Internecie roi się od różnorodnych informacji, które mogą przytłoczyć, zrozumienie tego, czego dokładnie szukają użytkownicy sieci, jest kluczowe. Właśnie dlatego pojęcie Search Intent, które oznacza intencje użytkowników, staje się bardzo ważne. Czym jest…
Search Intent

UX – czym jest User Experience?

Zastanawiasz się, dlaczego niektóre biznesy rozwijają się lepiej od innych, chociaż z pozoru wyglądają podobnie? Co sprawia, że klienci decydują się na zakupy w wybranym przez siebie sklepie, nawet jeśli jego ceny nie są korzystniejsze niż u konkurencji? Okazuje się, że bardzo duży wpływ na to ma tak zwany user…
UX

Czym jest serwer FTP?

Serwer FTP (ang. File Transfer Protocol) jest jednym z podstawowych protokołów używanych do przesyłania plików przez Internet. Umożliwia on bezpieczne i szybkie przesyłanie plików między Twoim komputerem a serwerem, który hostuje Twoją stronę internetową. Dzięki FTP możesz łatwo przesłać pliki strony internetowej,…
serwer FTP

Breadcrumbs – czym są i jaki mają wpływ na SEO?

Breadcrumbs, czyli inaczej „okruszki”, to ścieżka nawigacyjna strony internetowej, która umożliwia użytkownikowi łatwiejsze poruszanie się po stronie, poprawiając jego orientację na niej. Kwestią do rozstrzygnięcia jest to, czy są one pożyteczne dla użytkowników, aby lepiej odnaleźli się na naszych stronach? Otóż nie. Przejdźmy…
breadcrumbs

Czym jest robots.txt?

Robots.txt to plik tekstowy, który pełni ważną rolę w pozycjonowaniu wyszukiwarek SEO. Robots jest plikiem, który przekazuje informacje robotom wyszukiwarek takich jak Google, Yandex, Bing itd. W pliku tym są definiowane wiadomości dotyczące dostępności serwisu internetowego, które chcesz udostępniać robotom skanującym…

Rekomendowane wymiary grafik na Facebooku – Marzec 2023

Wymiary grafik na Facebooku – temat znienawidzony przez wielu przedsiębiorców i marketingowców przez swoje ciągłe zmiany i aktualizacje. De facto z miesiąca na miesiąc główne portale społecznościowe dokonują kosmetycznych korekt związanych z wymiarami wyświetlanych mediów graficznych, przez co organizacja musi poświęcać dużo środków i czasu na ich dostosowywanie…

.htaccess – Czym jest i czy warto z niego korzystać?

Chociaż sama nazwa .htaccess niezbyt dużo mówi o pliku samym w sobie – to trzeba wiedzieć, że jest on nieodłącznym elementem, którego wykorzystujemy przy pracy technicznej nad serwisami internetowymi, a więc każdy specjalista SEO – powinien wiedzieć jak się nim obsługiwać (chociaż w jego podstawowym…
.htaccess

Wskaźniki Core Web Vitals – co musisz o nich wiedzieć?

Core Web Vitals (CWV) to grupa miar, które pomagają ocenić jakość doświadczenia użytkownika na stronie internetowej. Na te wskaźniki wpływają responsywność strony oraz szybkość i płynność jej działania. Google oferuje narzędzia do analizy i optymalizacji CWV, ponieważ to od tych miar zależy pozycja strony internetowej…
Co musisz wiedzieć o wskaźnikach Core Web Vitals?

    Krok 2 z 4

    Czy chcesz porozmawiać z nami na temat strategii marketingowej dla Twojego Biznesu?

    Możesz liczyć na nasze doświadczenie i wiedzę, dzięki którym zidentyfikujemy potencjalne obszary do poprawy i wskażemy konkretne działania, które pomogą Ci zrealizować Twoje cele. Konsultacja ma oczywiście darmowy i niezobowiązujący charakter.

    Krok 4 z 4

    Dziękujemy za wypełnienie formularza! Zabieramy się do jego analizy i skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h (chyba, że wypełniłeś formularz w weekend :) ).

    Krok 3 z 4

    Jakie cele chcesz osiągnąć (wielokrotny wybór):

    Krok 4 z 4

    Które usługi Cię interesują? (wielokrotny wybór)

    Ile wynosi Twój miesięczny budżet marketingowy?

    Zgoda na przetwarzanie danych (pole wymagane)

    This will close in 0 seconds