Piszemy o: nowych technologiach w marketingu, digital marketingu, marketing automation, SEO, kampaniach Google Ads.
Filters

Reklama na TikToku

TikTok to niepozorna chińska aplikacja, która w ostatnich latach stała się jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych w Polsce i na świecie. Głównym założeniem aplikacji jest tworzenie i udostępnianie krótkich, trwających maksymalnie 60 sekund, filmików. Większość firm w Polsce nie interesuje…
Czytaj dalej
Chińska aplikacja TikTok na smartfonie.

Kliencie, wróć do mnie! Remarketing dynamiczny na Facebooku

W poprzednim artykule zamieszczonym na naszym blogu omówiliśmy podstawy stosowania remarketingu dynamicznego w Google. Ze względu na duży odzew wracamy z podobnym tematem! Tym razem na celownik weźmiemy remarketing facebooka! W tekście omówimy podstawową konstrukcję takich form reklamy,…
Czytaj dalej
Remarketing dynamiczny na Facebooku

Remarketing w Google od podstaw – klasyczny czy dynamiczny?

Remarketing w Google to jedno z najgorętszych haseł ostatnich lat jeśli chodzi o rozwój marketingu internetowego.  Zaczyna być powszechnie wykorzystywany w coraz większej liczbie branż. Dzieje się tak między innymi ze względu na dynamiczny rozwój technologii big data…
Czytaj dalej
Remarketing w google od podstaw na przykładzie niebieskiego noteu
Menu