Piszemy o: nowych technologiach w marketingu, digital marketingu, marketing automation, SEO, kampaniach Google Ads.
Filters

Reklama na TikToku

TikTok to niepozorna chińska aplikacja, która w ostatnich latach stała się jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych w Polsce i na świecie. Głównym założeniem aplikacji jest tworzenie i udostępnianie krótkich, trwających maksymalnie 60 sekund, filmików. Większość firm w Polsce nie interesuje…
Czytaj dalej
Chińska aplikacja TikTok na smartfonie.

Kliencie, wróć do mnie! Remarketing dynamiczny na Facebooku

W poprzednim artykule zamieszczonym na naszym blogu omówiliśmy podstawy stosowania remarketingu dynamicznego w Google. Ze względu na duży odzew wracamy z podobnym tematem! Tym razem na celownik weźmiemy remarketing facebooka! W tekście omówimy podstawową konstrukcję takich form reklamy,…
Czytaj dalej
Remarketing dynamiczny na Facebooku

Remarketing w Google od podstaw – klasyczny czy dynamiczny?

Remarketing w Google to jedno z najgorętszych haseł ostatnich lat jeśli chodzi o rozwój marketingu internetowego.  Zaczyna być powszechnie wykorzystywany w coraz większej liczbie branż. Dzieje się tak między innymi ze względu na dynamiczny rozwój technologii big data…
Czytaj dalej
Remarketing w google od podstaw na przykładzie niebieskiego noteu

Piksel Facebooka – co warto wiedzieć, jak używać w publikowaniu treści?

Facebook Piksel to wielofunkcyjne narzędzie służące do drobiazgowych analizy i pomiaru skuteczności reklam. Aplikacja bada działania podejmowane przez użytkowników i na tej podstawie udostępnia klarowne statystyki, które można wykorzystać do dalszego podnoszenia efektywności kampanii reklamowych. W tym artykule poznasz…
Czytaj dalej
Piksel facebooka na przykładzie

Dobry newsletter w kilku prostych krokach

E-mail marketing w dobie intensywnej reklamy w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach cieszy się coraz prędzej malejącą popularnością. Częściowo winę za ten fakt ponoszą same firmy, które nierzadko korzystają z tego narzędzia w sposób nieprzemyślany, przez co rozsyłane…
Czytaj dalej
Dobry newsletter na przykładzie dostarczonej wiadomości

Allegro Ads – kilka porad dla początkujących

Allegro to lider w obszarze platform do przeprowadzania transakcji internetowych. Obecnie serwis posiada około 20 milionów użytkowników i ponad 160 milionów ofert. To otwiera możliwość dotarcia do ponad połowy mieszkańców Polski – ale jednocześnie na rynku tym panuje…
Czytaj dalej
Allegro ads porady na przykładzie robienia zakupów w Internecie

Copywriting – 7 najczęstszych błędów

Tworzenie treści do internetu nie stanowi łatwego zadania. Każdy copywriter musi pogodzić ze sobą kilka, niekiedy stojących ze sobą w sprzeczności, priorytetów. Tekst musi być oryginalny – kopiowanie zakładek czy nawet akapitów od konkurencji to, mówiąc najłagodniej,…
Czytaj dalej
copyrinting najczęstsze błędy na przykładzie copywritera w agencji reklamowej

Jak poprawić poziom konwersji na blogu?

Sam fakt pisania bloga nie prowadzi jeszcze do sukcesu – twoje teksty muszą być we właściwy sposób przygotowane! Dowiedz się, w jakim celu i do kogo kierować wpisy, aby podnieść poziom konwersji na blogu, a przez to uzyskać wyższy dochód. Jak…
Czytaj dalej
Jeden ze sposobów zwiększenia konwersji na blogu poprzez tworzenie ciekawych stron internetowych
Menu