Piszemy o: nowych technologiach w marketingu, digital marketingu, marketing automation, SEO, kampaniach Google Ads.
Filters

Czym jest i jakie znaczenie ma meta tag?

Meta tag to jedna z najważniejszych kwestii dla osób zajmujących się pozycjonowaniem stron internetowych. Ich właściwe wykorzystanie ma pozytywny wpływ na wiele aspektów witryny. Pośród nich znajduje się właśnie pozycjonowanie, które oddziałuje bezpośrednio na odbiór Twojej strony internetowej wśród użytkowników. W tym wpisie przedstawimy czym są i na jakie rodzaje dzielą się meta tagi, a także przedstawimy ich konkretne zastosowania. Zapraszamy do lektury! 

Czytaj dalej
Do czego służą meta tagi?

Czym jest pillar content strategy i dlaczego warto ją stosować?

Brak spójnej pillar content strategy odznacza się między innymi niespójnymi treściami znajdującymi się w obrębie strony internetowej. Jest to widoczne zarówno dla jej właściciela, jak i dla odbiorców. Aby temu zapobiec należy niezwłocznie wprowadzić tak zwaną strategię treści, która stanowi jeden z fundamentów dobrze zorganizowanej strony internetowej. Z tego artykułu dowiesz się, czym są filary treści, strategia filarów treści oraz inne niezbędne do ich wprowadzenia elementy. Zapraszamy do lektury!

Czytaj dalej
Dlaczego warto wykorzystać pillar content strategy?

Indeksowanie strony w wyszukiwarce Google – co to takiego?

Wyszukiwarka Google należy do głównych źródeł, z których pochodzi ruch odbywający się na stronach internetowych. Niemniej jednak, aby pojawiły się one w wynikach wyszukiwania, należy wcześniej je zaindeksować. Polega to na dodaniu witryny do Google – to proste działanie, które można wykonać samodzielnie lub poczekać, ponieważ boty Google zaindeksują stronę internetową samodzielnie około kilkadziesiąt godzin po udostępnieniu jej w sieci. Sprawdź dokładnie, czym jest indeksowanie i jak oddziałuje na popularność Twojej witryny!

Czytaj dalej
Na czym polega indeksowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google?

Co to jest crawl budget i jaki ma wpływ na stronę internetową?

Jednym z głównych narzędzi, jakie pomagają w zdobywaniu wiadomości przez konsumentów, jest z pewnością wyszukiwarka. Znany nam wszystkim Google dysponuje bogatą bazą treści, które może proponować jako odpowiedź na pytanie dręczące użytkownika. Aby znaleźć się w gronie tych „odpowiedzi”, dana strona musi zostać zaindeksowana, do czego niezbędna jest wiedza o crawl budget.

Czytaj dalej
Wpływ crawling budget na SEO strony internetowej

Reklama na TikToku

TikTok to niepozorna chińska aplikacja, która w ostatnich latach stała się jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych w Polsce i na świecie. Głównym założeniem aplikacji jest tworzenie i udostępnianie krótkich, trwających maksymalnie 60 sekund, filmików. Większość firm w Polsce nie interesuje…
Czytaj dalej
Chińska aplikacja TikTok na smartfonie.
Menu