Dzielimy się sprawdzoną wiedzą o budowaniu widoczności marki w sieci. Sprawdź nasze eksperckie artykuły w których piszemy o sprawdzonych rozwiązaniach i najnowszych trendach w branży.

Kategorie wpisów
Reset

Pinterest Ads – jak je wykorzystać przy rozwoju firmy?

Pinterest od lat cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród użytkowników mediów społecznościowych. Wyróżnia się na tle pozostałych aplikacji, ponieważ tworzy idealną przestrzeń do inspiracji oraz dzielenia się różnorodnymi pomysłami. Z Pinteresta za pośrednictwem reklam mogą również korzystać duże firmy i mniejsze przedsiębiorstwa.…
Pinterest Ads

Dlaczego optymalizacja adresów URL pod kątem SEO jest tak ważna?

Odpowiednia optymalizacja adresów URL to jedna z kluczowych czynności, która umożliwia uzyskanie jak najlepszych wyników SEO strony lub sklepu internetowego. Często ten proces przygotowuje się i wdraża jeszcze przed publikacją serwisu. Umożliwia to ograniczenie niepotrzebnych przekierowań w przyszłości. Ponadto pozwala to zaoszczędzić czas…
optymalizacja adresów URL

Subskrypcja na Instagramie – co daje właścicielom firm?

Instagram jest popularną platformą stworzoną do dzielenia się informacjami z odbiorcami. Dzięki zróżnicowanym funkcjom daje coraz więcej możliwości zarabiania i tworzenia efektywnych treści. Jedną z najnowszych opcji zarobkowania jest subskrypcja na Instagramie – to właśnie ona zapewnia tworzenie ekskluzywnych treści przeznaczonych…
subskrypcja na Instagramie

Podsumowanie na LinkedIn – rady dla pracowników

Interesujący i prosty w wyszukaniu profil na LinkedIn to podstawa w kontaktach zawodowo-biznesowych. Twój profil musi być kompletny, czyli składać się ze wszystkich niezbędnych elementów. Do takich komponentów należy podsumowanie, które jasno określi wizerunek profilu i Twoją działalność. Zobacz, czym charakteryzuje się podsumowanie na LinkedIn…
podsumowanie na LinkedIn

Fanpage czy zwykły profil – co daje większe możliwości?

Wiele firm przed dołączeniem do Facebooka zastanawia się nad odpowiednim rodzajem konta. Właściciele mniejszych biznesów nie do końca wiedzą, co bardziej opłaca się założyć – fanpage czy zwykły profil. W tym wpisie przedstawimy Ci wszystkie ważniejsze informacje odnośnie do obu rozwiązań. Podpowiemy, która z opcji bardziej nadaje…
fanpage czy zwykły profil

Nagłówek na LinkedIn – jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?

Interesujący profil na LinkedIn wzbudza ciekawość użytkowników i potencjalnych pracowników. Każda taka wizytówka firmy musi składać się z kilku podstawowych elementów, które przyczyniają się do wzrostu atrakcyjności konta. Do takich składników z pewnością będzie należał nagłówek z kilkoma informacjami na temat Twojej działalności. Zobacz,…
nagłówek na LinkedIn

Jak zadbać o atrakcyjne konto na TikToku – przydatne rady

Do klientów warto docierać przez jak najwięcej kanałów społecznościowych. Z pewnością przyda się do tego TikTok, który jest obecnie jedną z najpopularniejszych platform na świecie. Aplikacja ta pozwala tworzyć kreatywne materiały wideo, ale też przyczynia się do praktycznej realizacji działań biznesowych. Szczególnie widoczna jest jego…
konto na TikToku

Grupa na Facebooku – jak stworzyć własną społeczność?

Połączenie mediów społecznościowych z działalnością firmy jest w dzisiejszych czasach bardzo opłacalne. Facebook to jedna z najlepszych platform do promowania produktów i usług, dlatego warto się do niej przekonać. Dzięki założeniu grupy nie tylko wpłyniesz na budowanie wizerunku marki, ale też zwiększysz zasięg swojej działalności. Zobacz,…
grupa na Facebooku

Jakie możliwości oferuje fanpage na Facebooku?

W jednym z ostatnich wpisów przedstawialiśmy, jak założyć fanpage na Facebooku. W tej części pokażemy Ci, na co wpływa posiadanie osobnej strony marki na tej platformie i dlaczego jest to tak ważne w dzisiejszych czasach. Fanpage daje przede wszystkim większe możliwości niż zwykły profil, który ma ograniczone opcje działania i jest…
fanpage na Facebooku

    Krok 2 z 4

    Czy chcesz porozmawiać z nami na temat strategii marketingowej dla Twojego Biznesu?

    Możesz liczyć na nasze doświadczenie i wiedzę, dzięki którym zidentyfikujemy potencjalne obszary do poprawy i wskażemy konkretne działania, które pomogą Ci zrealizować Twoje cele. Konsultacja ma oczywiście darmowy i niezobowiązujący charakter.

    Krok 4 z 4

    Dziękujemy za wypełnienie formularza! Zabieramy się do jego analizy i skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h (chyba, że wypełniłeś formularz w weekend :) ).

    Krok 3 z 4

    Jakie cele chcesz osiągnąć (wielokrotny wybór):

    Krok 4 z 4

    Które usługi Cię interesują? (wielokrotny wybór)

    Ile wynosi Twój miesięczny budżet marketingowy?

    Zgoda na przetwarzanie danych (pole wymagane)

    This will close in 0 seconds