1. Strona główna
  2. /
  3. Case studies
  4. /
  5. Przypadek #2: Social media

Przypadek #2: Social media

Zadanie:

Przedsiębiorstwo zajmujące produkcją i sprzedażą biżuterii zgłosiło się do nas z prośbą o pomoc w optymalizacji kampanii prowadzonych na Facebooku i Instagramie.

Rozwiązanie:

Wdrożona strategia opierała się przede wszystkim na nowej filozofii i wizerunku firmy. Zorganizowaliśmy nową sesję fotograficzną produktów, podkreśliliśmy unikatowość wyrobów oraz procesu produkcyjnego. Wdrożyliśmy szereg kampanii tworząc cały lejek sprzedaży.

Wynik:

W ciągu 2 miesięcy producent zwiększył sprzedaż generowaną przez kampanie na Facebooku i Intagramie o przeszło 400%, do ponad 40 tys. na miesiąc.

Usługi social media marketing
1%

wzrost sprzedaży dzięki kampaniom

1

nowe przychody dzięki reklamom na Facebooku