Media społecznościowe są nieodłącznym elementem życia większości współczesnym ludzi. Platformy te to jednak nie tylko narzędzie do nawiązywania kontaktów online, ale z perspektywy biznesowej – świetne pole do pozyskiwania klientów. Z chęcią pokażemy Ci, jak reklama w social media może pomóc również Twojej firmie. Dobierzemy najlepsze rodzaje kampanii, oraz doradzimy, które media społecznościowe sprawdzą się najlepiej. Pamiętamy przy tym, że social media to nie tylko Facebook i Instagram – działamy także na TikToku, Pintereście czy LinkedInie.
Powierz nam działania reklamowe w social media i pozyskaj nowych klientów, zwiększając sprzedaż oraz zyski.
Prowadzimy skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych – zarówno dla firm zaczynających swoją przygodę z social media od zera, jak i dla firm, które chcą skalować ten kanał pozyskiwania klientów. Budujemy sprzedaż oraz zyski dla sklepów internetowych, pozyskujemy klientów dla firm usługowych oraz leady dla firm B2B. Zwiększamy zasięg i rozpoznawalność marek. Sprawdź, jak możemy pomóc Twojej firmie.
Czytaj dalej lub umów Zyskowną Rozmowę!
Facebook Ads i Instagram Ads – jak skutecznie reklamować się w Meta
Ekosystem reklamowy Facebooka i Instagrama (Meta) to największa platforma społecznościowa i jednocześnie największe tego typu medium reklamowe. Codziennie korzysta z niego ponad 2 miliardy użytkowników na całym globie. Jakie cele reklamowe może osiągać Twoja firma dzięki reklamom na Facebooku i Instagramie?
w branży beauty B2B
Sprawdź, jakie wyniki wykręcamy dla naszych Klientów!
Etapy pracy nad kampaniami na Facebooku i Instagramie
01. Analityka w Meta
Każdą pracę nad kampaniami reklamowymi rozpoczynamy od weryfikacji i wdrożenia narzędzi analitycznych (Pixel Facebooka i API konwersji). Możliwe, że w Twojej firmie zostało to już zrobione, ale warto zweryfikować i skorygować ewentualne błędy. Nie można skutecznie prowadzić kampanii po omacku, dlatego na początku współpracy dużo uwagi poświęcamy dopracowaniu analityki i zbieraniu dokładnych danych, co pozwala na skuteczną optymalizację reklam w przyszłości.
02. Dobór celów reklamowych
Nie będziemy „wciskać” Ci reklam w każdym formacie – bo zdajemy sobie sprawę, że nie każdy format dobrze nadaje się do każdej branży i działalności. Nie sztuką jest palenie budżetu na kampanie zasięgowe, jeśli nie przekłada się to później na sprzedaż. Dlatego nasze zadanie, jeszcze przed konfigurowaniem i tworzeniem kampanii, to dobór odpowiednich celów reklamowych. Wspólnie z Tobą ustalimy co zadziała najlepiej – by potem przejść do wdrożenia naszych ustaleń w życie.
03. Tworzenie kampanii
Po wspólnym ustaleniu celów, zaczynamy działać nad kampaniami. Tworzymy teksty reklamowe, grafiki i wideo, konfigurujemy kampanie pod kątem technicznym oraz precyzyjnie dobieramy grupy docelowe, wykorzystując najlepsze dostępne narzędzia. Kiedy wszystko jest dokładnie przemyślane i sprawdzone, uruchamiamy kampanie i pracujemy, aby dowieźć założone cele.
04. Optymalizacja
Jesteśmy na bieżąco z Twoimi celami i stale monitorujemy kampanie. W razie potrzeby dokonujemy zmian, wymieniamy mniej skuteczne reklamy, wprowadzamy korekty i wykluczenia, a także wstrzymujemy nieskuteczne kampanie i zastępujemy je nowymi, wszystko po to, by maksymalizować zwrot z inwestycji. Podobnie jak Ty, jesteśmy świadomi każdej wydanej złotówki na budżet reklamowy.
W prowadzeniu kampanii w social media zaufali nam:
Chcesz dowiedzieć się, jak kampanie na Facebooku i Instagramie mogą zwiększyć zyski Twojej firmy? Porozmawiajmy o tym razem!
Kampanie reklamowe na TikToku
TikTok to medium społecznościowe, które rozwija się w zawrotnym tempie. Jesienią 2022 w Polsce korzystało z niego już ponad 13 mln użytkowników! W ten sposób upada nadal popularny mit, który często słyszymy podczas rozmów: „Na TikToku nie ma moich klientów”. W praktyce na tym portalu jest już prawie każda grupa docelowa – zarówno dla sklepów internetowych, dla firm usługowych jak i firm B2B. To co natomiast często jest dużą barierą, z którą spotykają się reklamodawcy to sama specyfika TikToka i tego, jak wygląda interakcja z użytkownikami.
4 kluczowe kwestie kampanii reklamowych na TikToku
01. Content
Sam TikTok na swoim portalu biznesowym eksponuje hasło „Don’t make ads, make TikToks.”. Czyli „Nie twórz reklam, twórz TikToki.”. Tak naprawdę to zdanie bardzo dobrze oddaje specyfikę portalu oraz jest świetną wskazówką, jak powinny wyglądać reklamy na TikToku. Kluczowe jest tutaj tworzenie takich kreacji wideo, które są faktycznie wartościowe same w sobie dla odbiorców – a reklamą są przy okazji. Przy odwróceniu tych proporcji, skuteczność działań na TikToku mocno spada, co kończy się potocznym paleniem budżetu.
02. Analityka
Analityka na TikToku działa podobnie jak na Facebooku – do dyspozycji więc mamy zarówno Pixel TikToka jak i API konwersji. Oba narzędzia warto wdrożyć równolegle, by zapewnić możliwie dużą dokładność danych. Niemniej warto podkreślić, że narzędzia analityczne TikToka bywają zawodne (najpewniej ze względu na wcześniejszy etap rozwoju deweloperskiego), dlatego też zachęcamy zawsze, szczególnie w przypadku reklam odsyłających do strony, posiłkowanie się UTM-ami oraz Google Analytics.
03. Dobór celów reklamowych
Tutaj także mamy podobieństwo do Facebooka (Meta). Do dyspozycji są następujące cele: Zasięg, Ruch, Obejrzenia wideo, Aktywność dot. profilu, Promocja aplikacji, Kontakty, Konwersje. Podobnie jak w przypadku reklam na Facebooku i Instagramie – nie każdy cel sprawdzi się w każdym biznesie. Dlatego nasze zadanie to wybór najbardziej odpowiednich dla z nich dla Twojej firmy.
04. Synergia z ruchem organicznym
TikTok jest nadal młodym portalem. Z tego powodu drzemie w nim bardzo duży potencjał ruchu organicznego, nawet dla nowych kont. Wynika to z 2 powodów. Po pierwsze to czy dany filmik stanie się popularny jest każdorazowo nową decyzją portalu i jego algorytmu. Tak więc na stworzenie „virala” podobne szanse ma konto z 1 milionem obserwatorów jak i konto które wrzuciło dopiero 5 filmów. Wszystko zależy od tego co jest w danyn filmiku i na ile spodoba się to odbiorcom – a potem algorytmowi. Po drugie TikTok nadal potrafi generować bardzo dużo wyświetleń organicznie – w przeciwieństwie do Facebooka. W ten sposób przyciąga też do siebie coraz więcej twórców, co jest okazją także dla Twojej firmy.
Czy TikTok ma potencjał w Twojej firmie? Umów się na rozmowę i dowiedz się więcej!
Nie tylko Facebook, Instagram czy TikTok – gdzie jeszcze może reklamować się Twoja firma w social media?
Facebook, Instagram i TikTok to nie jedyne wartościowe platformy społecznościowe, na których Twoja firma może skutecznie pozyskać klientów. Zależnie od branży i potrzeb naszych Klientów z chęcią działamy także: