Szukasz kanału sprzedażowego, który pozwoli Ci skutecznie docierać do Twoich potencjalnych klientów? Reklama w Google Ads to idealne narzędzie. Ekosystem rozwijany od kilkunastu lat przez amerykańskiego giganta obejmuje wiele formatów reklamowych. Podejmując z nami współpracę masz gwarancję, że dobierzemy najlepsze rodzaje kampanii Google dopasowane do Twojego biznesu. Google Ads to obecnie wiele więcej niż tylko linki sponsorowane. Skontaktuj się z nami i sprawdź, jakie możliwości da Ci reklama w Google.
Zajmujemy się zwiększaniem rentowności prowadzonych działań w Google Ads – tak by każda złotówka wydawanego budżetu przynosiła coraz większy zwrot dla Twojej firmy.
Ekosystem Google Ads to nie tylko reklama w wyszukiwarce (tzw. linki sponsorowane). Zaliczamy tutaj także reklamę w sieci reklamowej (Google Display Network) w formatach graficznych i wideo (to ta reklama, którą często widzimy na tzw. banerach przeglądając różne strony internetowe), reklamę na YouTube, reklamę w Gmailu i wiele innych. Naszym zadaniem jest zawsze doradzenie Klientowi, które formy kampanii sprawdzą się najlepiej, a potem ich jak najlepsze wdrożenie. Możesz na nas liczyć!
Czytaj dalej lub umów Zyskowną Rozmowę!
Etapy pracy nad kampaniami Google Ads
01. Analityka
Każdą pracę nad kampaniami reklamowymi rozpoczynamy od weryfikacji i wdrożenia narzędzi analitycznych. Być może w Twojej firmie jest to już zrobione – ale zawsze warto to poddać weryfikacji i skorygować ewentualne błędy. Nigdy natomiast nie można skutecznie prowadzić kampanii po omacku – dlatego na początku współpracy kładziemy bardzo duży nacisk na to, by analityka była dopracowana i zbierała poprawne i możliwie dokładne dane. To pozwala na skuteczną realizację ostatniego punktu – czyli optymalizacji.
02. Dobór formatów reklamowych
Nie będziemy „wciskać” Ci reklam w każdym formacie – bo zdajemy sobie sprawę, że nie każdy format dobrze nadaje się do każdej branży i działalności. Dlatego nasze zadanie, jeszcze przed konfigurowaniem i tworzeniem kampanii, to dobór odpowiednich formatów reklamowych. Wspólnie z Tobą ustalimy cele kampanii i na podstawie naszego doświadczenia doradzimy, co najpewniej sprawdzi się dobrze i w którym kierunku warto pójść.
03. Tworzenie kampanii
Po ustaleniu celów, na których osiągnięciu będzie nam wspólnie z Tobą zależało, zabieramy się do pracy nad samymi kampaniami. Tworzymy teksty reklamowe, grafiki, konfigurujemy kwestie techniczne kampanii oraz definiujemy grupy docelowe za pomocą dostępnych narzędzi. Kiedy wszystko jest 2 razy sprawdzone – uruchamiamy kampanie.
04. Optymalizacja
Znając Twoje cele na bieżąco czuwamy nad kampaniami. Wymieniamy gorsze reklamy, wprowadzamy korekty i wykluczenia, wstrzymujemy gorsze kampanie i zastępujemy je nowymi. Wszystko to, by zmaksymalizować rentowność prowadzonych działań. Tak samo jak Ty – liczymy się z każdą wydaną złotówką budżetu reklamowego.
W prowadzeniu kampanii Google Ads zaufali nam:
Sprawdź, jak Google Ads może zarabiać dla Ciebie. Umów Zyskowną Rozmowę!
Czy reklama Google Ads jest dobrym wyborem dla mojej firmy?
Ekosystem Google Ads daje bardzo szeroki wachlarz możliwości. Do dyspozycji mamy działania dedykowane firmom usługowym, firmom B2B czy sklepom internetowym. Do niewątpliwych zalet Google Ads można wymienić:
- bardzo szerokie pokrycie rynku odbiorców – istnieje naprawdę duża szansa że Twoi potencjalni klienci są dostępni dla Google, a więc przez Google Ads możesz do nich dotrzeć
- duży wybór formatów kampanii – nieważne czy chcesz postawić na reklamę tekstową, graficzną, wideo, czy może ich połączenie – w Google Ads na pewno znajdziesz format dopasowany do Twoich wymagań
- ogromne możliwości kastomizacji – kampanie i kreacje reklamowe można bardzo dobrze dopasować do Twojego biznesu
- precyzyjny i jasny format rozliczenia kosztów kampanii – płacisz wyłącznie za kliknięcia.
Pamiętajmy jednak, że to czy kampanie będą opłacalne zależy od relacji kosztów reklamy do przychodów jakie będzie ona generować. Dlatego zawsze stawiamy na szczerość w relacji z Klientem. Możesz liczyć na rzetelną analizę potencjału Google Ads dla Twojej firmy – bez ogródek powiemy Ci, czy naszym zdaniem Google sprawdzi się w przypadku Twojej firmy.
w branży meblowej
Sprawdź, jakie wyniki wykręcamy dla naszych Klientów!
Jak rodzaje kampanii Google Ads są dostępne?
Istnieje wiele rodzajów kampanii w Google Ads, a wybór konkretnego typu kampanii zależy od celu, który chcesz osiągnąć. Oto lista dostępnych rodzajów kampanii w Google Ads: