Prowadzenie kanałów social media

Obecność Twojej firmy w mediach społecznościowych to współcześnie must have niemalże każdej branży. Sama obecność jednak to zdecydowanie nie wszystko – należy dbać, by profile w social media kreowały spójny wizerunek firmy i były jej wizytówką, a nie kulą u nogi. Jednocześnie wiemy, że mało kiedy prowadząc biznes, łatwo jest znaleźć czas na dopracowane teksty i grafiki do postów czy wpisów. Dlatego warto to zadanie powierzyć komuś, kto od wielu lat skutecznie działa w tym obszarze.

Prowadzimy profile social media dużych i małych marek – od wielu lat

Prowadzenie profili w mediach społecznościowych wpisuje się w obszar naszego działania od początku naszej historii. Kiedyś robiliśmy to na własne potrzebny i na potrzeby naszych firm – a później dla firm zewnętrznych. Tworzymy materiały graficzne i video, piszemy teksty – zarówno proste jak i specjalistyczne. Posiadamy doświadczenie w bardzo wielu – nawet niszowych – branżach. Jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o styl wpisów oraz oprawę graficzną. Jednocześnie służymy radą na bazie naszego doświadczenia – wiemy co się sprawdza, a czego lepiej unikać.

W prowadzeniu profili social media zaufali nam:

Sprawdź, jak możemy poprowadzić social media Twojej firmy. Umów Zyskowną Rozmowę!

4 główne elementy skutecznego prowadzenia kanałów social media

Jakość treści

Spójny styl graficzny

Autentyczność

Zróżnicowana tematyka

01. Jakość treści

Aby stworzyć dobry post, warto zadbać o dopasowany copywriting. Treść powinna być skonstruowana w taki sposób, aby zachęcić odbiorcę do interakcji, czyli do polubienia, skomentowania, udostępnienia posta lub do przejścia do strony docelowej. Ważne jest, aby treść była klarowna, konkretna i jasno sformułowana, a także odpowiadała na potrzeby i oczekiwania grupy docelowej. Jednocześnie nie powinna być zbyt długa, a kluczowy przyciągający uwagę komunikat powinien być zawarty na początku.

02. Spójny styl graficzny

Drugim kluczowym obszarem dobrego tworzenia postów do social media jest spójny styl graficzny. Ważne jest, aby wszystkie grafiki, zdjęcia i wideo były spójne pod względem kolorystyki, czcionek i ogólnej estetyki. Dzięki temu posty zyskują na profesjonalizmie i łatwiej jest odbiorcy skojarzyć dany post z daną marką. Jednocześnie posty graficzne warto przeplatać postami video / animacjami.

03. Autentyczność

Trzecim kluczowym obszarem jest autentyczność. W dzisiejszych czasach konsumenci doceniają szczerość i autentyczność marek. Dlatego warto unikać sztuczności i kreowania postów jedynie w celu zwiększenia sprzedaży. Ważne jest, aby treść postów odzwierciedlała wartości marki oraz pozwalała na nawiązanie autentycznej relacji z odbiorcami. W tym celu często posty sprzedażowe i ofertowe warto publikować naprzemiennie z postami wizerunkowymi – przedstawiającymi sylwetki pracowników, prawdziwe historie z firmy czy przykłady zadowolonych klientów.

04. Zróżnicowana tematyka

Ostatnim kluczowym obszarem jest zróżnicowana tematyka. Ważne jest, aby posty dotyczyły różnych tematów i były urozmaicone, dzięki czemu odbiorcy nie będą mieli wrażenia, że marka jedynie sprzedaje swoje produkty lub usługi. Dobrze jest wprowadzać różnorodne treści, takie jak ciekawostki, poradniki, wydarzenia, akcje charytatywne czy różnego rodzaju urozmaicenia, np. quizy lub konkursy. Dzięki temu marka zyska na zainteresowaniu i zaangażowaniu odbiorców.

Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest działanie w wielu kanałach marketingowych. Sprawdź nasze inne usługi:

Google Ads

Social Media Ads

Pozycjonowanie stron

Strony i sklepy internetowe

Foto/video marketing

Copywriting

    Krok 2 z 4

    Czy chcesz porozmawiać z nami na temat strategii marketingowej dla Twojego Biznesu?

    Możesz liczyć na nasze doświadczenie i wiedzę, dzięki którym zidentyfikujemy potencjalne obszary do poprawy i wskażemy konkretne działania, które pomogą Ci zrealizować Twoje cele. Konsultacja ma oczywiście darmowy i niezobowiązujący charakter.

    Krok 4 z 4

    Dziękujemy za wypełnienie formularza! Zabieramy się do jego analizy i skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h (chyba, że wypełniłeś formularz w weekend :) ).

    Krok 3 z 4

    Jakie cele chcesz osiągnąć (wielokrotny wybór):

    Krok 4 z 4

    Które usługi Cię interesują? (wielokrotny wybór)

    Ile wynosi Twój miesięczny budżet marketingowy?

    Zgoda na przetwarzanie danych (pole wymagane)

    This will close in 0 seconds