Jeśli prowadzisz działalność w Internecie, potrzebujesz wiedzy na temat tego, jak użytkownicy korzystają z Twojej strony internetowej. Inaczej Twoje działania prowadzone są po omacku. Brak wiedzy, które kampanie i które kanały przynoszą pożądane efekty uniemożliwia skalowanie sprzedaży i hamuje rozwój firmy. Zbyt często widzieliśmy przepalane budżety reklamowe przez prowadzenie kampanii bez dobrze wdrożonych narzędzi analitycznych. Dlatego zawsze kładziemy nacisk na to, by poprawnie je skonfigurować na samym początku współpracy.
Jak działają narzędzia analityczne i co umożliwiają?
Analityka internetowa to proces zbierania, analizowania i interpretowania danych dotyczących interakcji prowadzonych w obrębie Twojej strony. Dzięki temu możesz zrozumieć, jakie działania marketingowe przynoszą najlepsze efekty, jakie błędy wyeliminować, a także jak poprawić procesy konwersji i zwiększyć zyski.
Do najczęściej wykorzystywanych narzędzi zaliczamy:
Potrzebujesz wdrożenia narzędzi analitycznych w Twojej firmie? Skontaktuj się z nami.
Inne przydatne narzędzia
Powyższe narzędzia i programy służą stricte analizie danych oraz pomagają w optymalizacji kampanii reklamowych i wyborze najbardziej rentownych kanałów działań. Istnieje natomiast szereg innych rozwiązań, które mogą przydać się Twojej firmie, zależnie od obszaru prowadzonej działalności i modelu biznesowego. Zaliczamy do nich:
i wdrożenie analityki
Sprawdź, jakie wyniki wykręcamy dla naszych Klientów!
Strona stronie nie równa – czyli jak dostosować narzędzia do Twoich potrzeb?
Nasi specjaliści w zakresie analityki internetowej posiadają wiedzę i doświadczenie w pracy z różnymi branżami i narzędziami analitycznymi. Dzięki temu możemy dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów.
Dzięki dopasowanemu wdrożeniu narzędzi analitycznych możesz: