1. Strona główna
  2. /
  3. Usługi
  4. /
  5. Social media marketing

Social media marketing

wraz z optymalizacją kampanii społecznościowych przez narzędzia uczenia maszynowego

Usługi social media marketing

Facebook / Linkedin / Instagram / Tiktok / YouTube

Jeśli chcesz efektywnie wykorzystywać możliwości komunikacji w social media i dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów, to dobrze trafiłeś! Obsługujemy media społecznościowe takie, jak Facebook, Linkedin, Instagram, TikTok i YouTube. Poprowadzimy dla Twojej marki bloga i skoordynujemy współpracę z influencerami.

Dobór najtrafniejszych komunikatów.

Dzięki wykorzystaniu zaawansowanej analityki dobierzemy komunikat, który najcelniej trafia do Twojego odbiorcy i który najsprawniej realizuje cele biznesowe Twojej organizacji.

Optymalizacja kampanii reklamowych 24/7.

Rozwiązania machine learning (uczenia maszynowego), które stosujemy, zapewnią Ci czuwanie nad skutecznością kampanii social mediowej codziennie – bez względu, która jest godzina i jaki dzień tygodnia. Narzędzia przez nas stosowane uczą się odpowiednio rozdysponować budżet i nadawać różny priorytet reklamom tak, by zmaksymalizować z nich zysk lub poziom konwersji innych celów firmy.

Planowanie i realizacja strategii.

Zaczynamy od ustalenia Twoich celów, zebrania informacji o odbiorcach komunikacji w social media, segmentach docelowych klientów i personach – czyli od briefu. Na tej podstawie przygotowujemy indywidualną strategię komunikacji social media. Strategia ta żyje – rozwijamy ją wraz z Twoją firmą. Umożliwia nam to tworzenie spójnych wpisów w mediach społecznościowych oraz przewiduje czas publikacji i sposób kierowania reklam wraz z innymi kluczowymi aspektami obsługi wizerunkowej. Dzięki temu etapowi Twój potencjalny klient wie, z czym kojarzyć Twoją markę.

Regularne publikowanie.

Piszemy i publikujemy wpisy przygotowane specjalnie pod Twoją grupę potencjalnych odbiorców. Przygotowujemy te posty samodzielnie lub współpracując z Twoją firmą oraz udostępniamy je do Twojej autoryzacji przed publikacją. Dzięki cyklicznym 2-tygodniowym harmonogramom wpisów obsługa odbywa się sprawnie w taki sposób, by Twój odbiorca otrzymał właściwy post w odpowiednim czasie.

Monitorowanie marki w social media.

Monitorujemy także Twoją markę w mediach społecznościowych i w razie pojawienia się wpisów od strony użytkowników, angażujemy się w dyskusje, by kontrolować pojawiające się komunikaty. Dzięki niemu otrzymujemy powiadomienia o Twojej marce w mediach społecznościowych i odpowiadamy na komentarze użytkowników.

Monitorowanie fraz branżowych

związanych z Twoimi produktami lub usługami w mediach społecznościowych i udzielanie się w dyskusjach na ich temat (real time marketing).

Udostępnianie wpisów w grupach.

Dzięki udostępnianiu wpisach w odpowiednich grupach tematycznych w mediach społecznościowych, zwiększamy ich zasięgi i docieramy do nowych potencjalnych klientów z ciekawą treścią bez angażowania środków w reklamę typu Facebook Ads.

Obsługa wiadomości Messenger.

Odpowiadamy na zapytania użytkowników lub pomagamy tak skonfigurować powiadomienia na urządzeniach Twoich pracowników, by obsługa wiadomości odbywała się jak najsprawniej. Na część wiadomości zdefiniowanych w strategii możemy odpowiadać sami.

Chatboty.

Wdrażamy chatboty umożliwiające automatyczne odpowiedzi na wiadomości użytkowników lub obsługę wybranych zapytań o dowolnej porze dnia i nocy bez oczekiwania na pracownika komunikującego się za pomocą czatu.

Pełna obsługa graficzna.

Dla każdej linii tematycznej wpisu tworzymy indywidualne, spójne z pozostałymi projekty graficzne wykorzystujące identyfikację wizualną Twojej marki.

Sesje fotograficzne.

Jeśli nie dysponujesz odpowiednimi zdjęciami do wykorzystania w marketingu społecznościowym, zrobimy je dla Ciebie, bez względu na to, czy będzie to sesja fotograficzna portretowa, zespołu, produktowa lub reportażowa.

Marka osobista.

Wspieramy naszych Klientów w prowadzeniu indywidualnych profili zarządu, handlowców i innych reprezentantów firmy. Dodatkowo możemy zorganizować dla Twojego zespołu szkolenie i przygotować standardy komunikowania się w social media, np. na LinkedIn.

Masz jakiekolwiek pytania dotyczące powyższej propozycji? Możesz poznać na nie odpowiedzi już w ciągu 24 godzin!

Korzyści z Facebook Ads dla Ciebie

Oferta Twojej firmy pojawi się natychmiast po uruchomieniu kampanii.

Sam decydujesz za co płacisz – odwiedziny na stronie, wyświetlenie reklamy, pozyskanie kontaktu.

Dotrzesz do osób w wybranej lokalizacji – miejscowości lub kraju.

Dzięki odpowiedniej konfiguracji i optymalizacji kampanii dotrzesz do wyselekcjonowanej grupy docelowej, czyli do swoich potencjalnych klientów.

Dzięki harmonogramowi wyświetlania reklam jeśli Twój biznes nie działa w święta lub w dni robocze w godzinach wieczornych, to komunikaty nie wyświetlą się w tym czasie (chyba, że jest to celowo zaplanowane).

Kampanię z powodzeniem możesz wykorzystać do promocji produktów sezonowych, kiedy w każdym miesiącu chcesz przeznaczyć inny budżet na promocję.

Jak wygląda praca nad kampanią reklamową w social media?

1

Rozpoznanie potrzeb i propozycja strategii reklamowej.

Analizujemy działania reklamowe konkurencji, dobieramy odpowiednie formy promocji i ustalamy strategię działań.

2

Dobór grupy docelowej i opracowanie reklam.

Dokonujemy szczegółowej analizy grupy docelowej, a następnie tworzymy kreacje reklamowe dopasowane do potrzeb użytkowników i celu, który chcemy osiągnąć.

3

Założenie konta i konfiguracja dodatkowych narzędzi.

Założymy dla Ciebie konto reklamowe, do którego będziesz miał stały dostęp. Dzięki temu masz wgląd w nasze działania i ich efekty. Ponadto, w ramach współpracy skonfigurujemy Twoje konto Google Analytics, aby na podstawie statystyk optymalizować wyniki kampanii.

4

Optymalizacja kampanii.

Kontrolujemy przebieg kampanii i optymalizujemy ją pod kątem osiąganych wyników. Kontrolujemy stawki za kliknięcia, ustawienia odbiorców, wymieniamy nieskuteczne reklamy – wszystko po to, by zapewnić Ci jak najlepsze efekty.

5

Raporty miesięczne i rekomendacje.

Co miesiąc podsumowujemy wyniki kampanii, wyciągamy wnioski i przedstawiamy propozycje dalszych działań. Otrzymasz od nas czytelne raporty ze statystykami i komentarzami.

Kampania remarketingowa. Przypomnij użytkownikom o swojej ofercie za pomocą Facebook/Instagram Ads oraz Linkedin Ads

Użytkowników, którzy odwiedzili już Twoją stronę, ale nie podjęli określonych działań (np. nie dokonali zakupu w sklepie internetowym) warto zachęcić do powrotu. W wielu przypadkach na podjęcie decyzji potrzeba więcej niż jednej wizyty w witrynie. Dzięki reklamom remarketingowym Twoi potencjalni klienci z łatwością znajdą oglądaną wcześniej ofertę.

Co obejmuje strategia komunikacji w social media?

Strategia komunikacji w social media obejmuje takie kwestie, jak: jakie wpisy publikować, co w nich zawrzeć, kiedy publikować, określenie celów i ich mierzenie, analiza działań społecznościowych konkurencji i stworzenie odróżnialnego przekazu, utworzenie pytań i odpowiedzi (FAQ) do szybkiego reagowania, przygotowanie harmonogramu i linii tematycznych.

Zarezerwuj już dziś bezpłatną konsultację on-line, podczas której zobaczysz, z których mediów społecznościowych korzystają klienci Twojej firmy

1+
wypromowanych serwisów internetowych
1 lat
istnienia na rynku naszego zespołu i budowania doświadczenia
1+
napisanych wizerunkowych artykułów przyjaznych wyszukiwarkom
1+
zrealizowanych projektów digital marketingowych
1+
zrealizowanych projektów serwisów internetowych
1+
liczba wypozycjonowanych fraz

Umów się na bezpłatną konsultację, podczas której dowiesz się, co zmienić w Twojej komunikacji w social media.

Menu