SALESmanago
Wejdź do świata nowych technologii w marketingu
SALESmanago to kompleksowy system umożliwiający podnoszenie wyników sprzedażowych i zastępowanie wielu pomniejszych narzędzi poprzez skupienie ich funkcjonalności w ramach jednej platformy. Największą zaletą SALESmanago jest jego wszechstronny potencjał. Poniżej przedstawiamy kilka przykładowych sposobów wykorzystania jego możliwości w ramach współpracy z zespołem Zyskowni.pl.
Stworzymy gotowe wiadomości mailowe, w ramach których uwzględnimy kluczowe elementy oferty Twojego przedsiębiorstwa. Następnie ustalimy regułę, według której maile z ofertą będą automatycznie przesyłane do skrzynek klientów. Wszystko to w oparciu o ich zachowania na stronie internetowej.
Przykład: potencjalny klient wchodzi na stronę „kolbowy ekspres do kawy firmy x”. Pozostaje na niej 40 sekund. Następnego dnia dostaje wiadomość mailową od sklepu internetowego z ofertą właśnie tego produktu. Email zawiera odnośnik do landing page Twojej firmy.
Opracujemy dla Ciebie atrakcyjne wizualnie szablony wiadomości mailowych i rozpoczniemy regularne wysyłanie ich w formie newslettera. W ramach gromadzonych statystyk będziemy w stanie określić, jakie treści zachęcają odbiorców do wchodzenia na stronę internetową. Jest to niezwykle ważna informacja z perspektywy dalszego podnoszenia wyników sprzedażowych.
Zastanawiasz się, kiedy najlepiej wysłać wiadomość do klienta? W dzień powszedni czy w weekend? Pierwsza czy druga połowa tygodnia? Godziny poranne, wczesnopopołudniowe czy wieczorne? Na te wszystkie pytania odpowie właśnie SALESmanago. To nie wszystko – zgromadzi także dane dotyczące zachowania użytkowników na Twojej stronie, co będzie nieocenioną pomocą dla konsultantów i handlowców podczas rozmowy z potencjalnym klientem.
Wygenerowana automatycznie wiadomość SMS lub email przypomni klientowi o Twojej ofercie. Nierzadko do sfinalizowania transakcji użytkownik potrzebuje więcej niż jednorazowego odwiedzenia strony. Takie „przypominajki” okazują się być bardzo skuteczne w podnoszeniu konwersji i wyników sprzedażowych.
System CRM automatycznie „flaguje” użytkowników w ramach kilku kategorii, np. „potencjalnych i „zdecydowanych”. Na tej podstawie konsultanci i handlowcy otrzymują odpowiednie alerty, które przypomną im, że teraz jest dobry moment na sfinalizowanie transakcji.
Działanie narzędzi w ramach sprzedaży powiązanej polega na wysłaniu „zainteresowanym” lub „zdecydowanym” klientom informacji o pokrewnych produktach w Twoim asortymencie. Takie rozwiązanie istotnie podniesie poziom sprzedaży.
W przypadku pierwszej wizyty klienta na Twojej stronie lub w sklepie możemy wysłać mu wiadomość powitalną. Z reguły ma to miejsce po upływie doby, a jej treść obejmuje podstawową ofertę, opis wizerunku przedsiębiorstwa, stanowi również uzupełnienie informacji z witryny.
Rozwiązanie to jest skierowane na ponowną konwersję wcześniej zdecydowanego klienta. Jeśli zrealizowałeś już sprzedaż, jednak użytkownik, przykładowo w ciągu 2 miesięcy, nie powrócił na stronę – warto wysłać mu przypomnienie! Taka wiadomość może informować o nowościach produktowych lub być po prostu przypomnieniem podstawowych informacji o marce.
Funkcjonalność polegająca na przygotowaniu i automatycznej wysyłce wcześniej przygotowanego cyklu wiadomości. Mają one na celu sprawić, by nowi potencjalni klienci byli przygotowani do kontaktu ze strony handlowca.
Na pewno doskonale zdajesz sobie sprawę, jak czasochłonne potrafi być wyselekcjonowanie najlepszych potencjalnych klientów. W celu usprawnienia tego procesu możemy zaproponować wdrożenie w ramach SALESmanago systemu scoringowego. Najbardziej aktywni klienci będą wyświetlani w dedykowanej sekcji „Hot Leads”.
Pozostałe możliwości – emaile ewaluacyjne zawierające ankietę, wysyłane po dokonaniu zakupu; rozwiązania typu punch-card; wewnętrzna komunikacja w firmie; wiadomości mailowe po kontakcie z pracownikiem z obsługi klienta oraz wiele innych!
Skontaktuj się z naszym konsultantem i dowiedz się, jak wdrożyć rozwiązania marketing automation w Twojej firmie.
Jak współpracujemy w ramach usług marketing automation?
Otrzymujesz dedykowanego opiekuna firmy – jednego z naszych ekspertów ds. marketing automation. Pozostaje on z Tobą w stałym kontakcie. Jego głównym zadaniem będzie przeprowadzić Cię przez proces aktywacyjny oraz zorientować w szczegółach dotyczących obsługi systemu. W wyniku regularnych konsultacji stworzymy propozycję rozwiązań automatyzujących i wdrożymy je w Twojej firmie. Dodatkowo w ramach usługi ustawimy dla Ciebie:
Jakie funkcje kryje SALESmanago?
Bazowe funkcje SALESmanago Marketing Automation wchodzące w skład bezpłatnego pakietu aktywacyjnego:
- identyfikacja osób pojawiających się na stronie lub w sklepie
- rozpoznawanie firm odwiedzających Twoją stronę lub sklep
- monitoring i analiza zachowania klientów na stronie lub sklepie
- analiza zachowania klienta po wysłaniu emaili handlowców
- segmentacja klientów w oparciu o zachowania na stronie
- wysyłka dopasowanych ofert marketingowych i handlowych
- Lead Nurturing: programy edukacyjne dla klientów
Dodatkowe (zaawansowane) funkcje systemu SALESmanago Marketing Automation:
- opcja integracji systemu z własnym systemem CRM lub ERP
- wykorzystywanie danych dotyczących transakcji do automatyzacji marketingu
- dynamiczne personalizowane emaile w eCommerce
- integrowanie formularzy kontaktowych na stronie lub w sklepie klienta
- dynamiczna personalizacja treści w sklepie lub na stronie klienta
Co wchodzi w skład naszej oferty dotyczącej wdrożenia i rozwinięcia systemu marketing automation?
- opracujemy proces marketing automation
- stworzymy system kreacji szablonu emaila, a następnie go zakodujemy i wdrożymy
- uruchomimy i skonfigurujemy system marketing automation
- zaimportujemy kontakty i dane do systemu marketing automation
- zaimplementujemy narzędzia i formularze na stronie lub w sklepie klienta
- dokonamy konfiguracji automatycznych reguł segmentowania klientów w oparciu o zachowania na stronie (w sklepie) oraz otwarte i kliknięte emaile
- ustawimy komunikaty dla handlowców o potencjalnych nowych klientach
- na bieżąco będziemy raportować o statusie prowadzonych działań
- notyfikacje o nowych najlepszych potencjalnych klientach
- Email Marketing: wysyłanie newsletterów, mailingów i analiz
- CRM: grupy kontaktowe, notatki, zadania
- stworzymy programy edukacyjne dla nowych potencjalnych klientów (lead nurturing)
- stworzymy lejki kampanii oparte o lejki sprzedażowe
- ustawimy i zoptymalizujemy system scoringu i monitorowania leadów
- dokonamy analizy z wykorzystaniem dodatkowych narzędzi (takich jak callpage.io, calltracker.pl)
- stworzymy reguły automatyzacji poprzez integrację z dodatkowymi narzędziami lub CRM