1. Strona główna
  2. /
  3. Usługi
  4. /
  5. Marketing automation

Marketing automation

Zautomatyzuj swoje działania marketingowe i pozwól im samodzielnie zarabiać

Usługi marketing automation

SALESmanago

Wejdź do świata nowych technologii w marketingu

SALESmanago to kompleksowy system umożliwiający podnoszenie wyników sprzedażowych i zastępowanie wielu pomniejszych narzędzi poprzez skupienie ich funkcjonalności w ramach jednej platformy. Największą zaletą SALESmanago jest jego wszechstronny potencjał. Poniżej przedstawiamy kilka przykładowych sposobów wykorzystania jego możliwości w ramach współpracy z zespołem Zyskowni.pl.

Stworzymy gotowe wiadomości mailowe, w ramach których uwzględnimy kluczowe elementy oferty Twojego przedsiębiorstwa. Następnie ustalimy regułę, według której maile z ofertą będą automatycznie przesyłane do skrzynek klientów. Wszystko to w oparciu o ich zachowania na stronie internetowej.

Przykład: potencjalny klient wchodzi na stronę „kolbowy ekspres do kawy firmy x”. Pozostaje na niej 40 sekund. Następnego dnia dostaje wiadomość mailową od sklepu internetowego z ofertą właśnie tego produktu. Email zawiera odnośnik do landing page Twojej firmy.

Pozostałe możliwości – emaile ewaluacyjne zawierające ankietę, wysyłane po dokonaniu zakupu; rozwiązania typu punch-card; wewnętrzna komunikacja w firmie; wiadomości mailowe po kontakcie z pracownikiem z obsługi klienta oraz wiele innych!

Skontaktuj się z naszym konsultantem i dowiedz się, jak wdrożyć rozwiązania marketing automation w Twojej firmie.

Jak współpracujemy w ramach usług marketing automation?

Otrzymujesz dedykowanego opiekuna firmy – jednego z naszych ekspertów ds. marketing automation. Pozostaje on z Tobą w stałym kontakcie. Jego głównym zadaniem będzie przeprowadzić Cię przez proces aktywacyjny oraz zorientować w szczegółach dotyczących obsługi systemu. W wyniku regularnych konsultacji stworzymy propozycję rozwiązań automatyzujących i wdrożymy je w Twojej firmie. Dodatkowo w ramach usługi ustawimy dla Ciebie:

automatyczne segmentowanie klientów w oparciu o ich zainteresowania

powiadomienia i alerty dla sprzedawców i handlowców

Lead Nurturing, czyli program dedykowany nowym potencjalnym klientom

Jakie funkcje kryje SALESmanago?

Bazowe funkcje SALESmanago Marketing Automation wchodzące w skład bezpłatnego pakietu aktywacyjnego:
  • identyfikacja osób pojawiających się na stronie lub w sklepie
  • rozpoznawanie firm odwiedzających Twoją stronę lub sklep
  • monitoring i analiza zachowania klientów na stronie lub sklepie
  • analiza zachowania klienta po wysłaniu emaili handlowców
  • segmentacja klientów w oparciu o zachowania na stronie
  • wysyłka dopasowanych ofert marketingowych i handlowych
  • Lead Nurturing: programy edukacyjne dla klientów
  • notyfikacje o nowych najlepszych potencjalnych klientach
  • Email Marketing: wysyłanie newsletterów, mailingów i analiz
  • CRM: grupy kontaktowe, notatki, zadania
Dodatkowe (zaawansowane) funkcje systemu SALESmanago Marketing Automation:
  • opcja integracji systemu z własnym systemem CRM lub ERP
  • wykorzystywanie danych dotyczących transakcji do automatyzacji marketingu
  • dynamiczne personalizowane emaile w eCommerce
  • integrowanie formularzy kontaktowych na stronie lub w sklepie klienta
  • dynamiczna personalizacja treści w sklepie lub na stronie klienta

Co wchodzi w skład naszej oferty dotyczącej wdrożenia i rozwinięcia systemu marketing automation?

  • opracujemy proces marketing automation
  • stworzymy system kreacji szablonu emaila, a następnie go zakodujemy i wdrożymy
  • uruchomimy i skonfigurujemy system marketing automation
  • zaimportujemy kontakty i dane do systemu marketing automation
  • zaimplementujemy narzędzia i formularze na stronie lub w sklepie klienta
  • dokonamy konfiguracji automatycznych reguł segmentowania klientów w oparciu o zachowania na stronie (w sklepie) oraz otwarte i kliknięte emaile
  • ustawimy komunikaty dla handlowców o potencjalnych nowych klientach
  • na bieżąco będziemy raportować o statusie prowadzonych działań
  • stworzymy programy edukacyjne dla nowych potencjalnych klientów (lead nurturing)
  • stworzymy lejki kampanii oparte o lejki sprzedażowe
  • ustawimy i zoptymalizujemy system scoringu i monitorowania leadów
  • dokonamy analizy z wykorzystaniem dodatkowych narzędzi (takich jak callpage.io, calltracker.pl)
  • stworzymy reguły automatyzacji poprzez integrację z dodatkowymi narzędziami lub CRM

Chcesz, by Twój marketing był zautomatyzowany? Potrzebujesz kogoś, kto w jasny sposób przeprowadzi przez ten proces Twoją firmę? Daj nam znać – pomożemy!

Menu