Jaki korzyści mogą przynieść Twojej firmie Google Ads?
Bezpłatny audyt konta Google Ads. Prowadzisz już kampanie reklamowe w Google? Chcesz dowiedzieć się, jakich błędów możesz łatwo uniknąć?
Napisz do nas i otrzymaj darmową analizę Twojego konta, na podstawie której sprawdzisz, czy nie tracisz swoich pieniędzy! Nasi eksperci przeprowadzą diagnozę Twoich dotychczasowych kampanii marketingowych i wskażą, które obszary wymagają zmian. Wszystko po to, by umożliwić Ci osiąganie celów biznesowych!
Sprawdź, jaki typ reklamy będzie optymalny dla Twojej firmy!
Linki sponsorowane
Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania
Linki sponsorowane gwarantują pojawienie się Twojej witryny na pierwszej stronie wyników po wpisaniu hasła w Google. Twoje materiały reklamowe wyświetlą się tym użytkownikom, którzy będą zainteresowani produktami lub usługami oferowanymi przez podobne do firmy do Twojej. W ramach tego typu kampanii reklamowej dokonamy niezbędnej optymalizacji sposobu wyświetlania reklam. Dzięki temu dotrą one do dokładnie tych internautów, którzy z największym stopniem prawdopodobieństwa staną się twoimi klientami. Nie „przepalasz” pieniędzy – płacisz tylko za realne kliknięcia w ofertę Twojego sklepu.
Kampania Displayowa
Reklamy na stronach w sieci reklamowej Google
Kampania displayowa (banerowa) to świetny sposób na zwiększenie zasięgu podejmowanych działań marketingowych. Reklamy w formie graficznej lub tekstowej zostaną wyświetlone w tysiącach witryn internetowych wchodzących w skład sieci reklamowej Google. Właśnie dzięki temu będzie można dotrzeć z ofertą Twojej firmy do odbiorców o konkretnych cechach związanych z demografią, zainteresowaniami czy lokalizacją. Dodatkowe możliwości związane z zawężeniem wyświetlania reklamy do wybranych godzin czy serwisów podniosą efektywność wydatków reklamowych. Dzięki tej formie reklamy zyskujesz pewność, że jej odbiorcami są wyłącznie potencjalnie zainteresowani ofertą użytkownicy.
Kampania Remarketingowa
Przypomnij użytkownikom o swojej ofercie
Nie każdy użytkownik dokonuje zakupu przy pierwszej wizycie w sklepie. Czasem powodem jest brak czasu czy potrzeba dłuższego namysłu przed sfinalizowaniem transakcji. Niezależnie od przyczyn, z uwagi na które produkt nie trafił do koszyka lub sam koszyk nie został ostatecznie opłacony, warto włączyć do kampanii marketingowej remarketing. Polega on na wyświetleniu reklamy właśnie tym użytkownikom, którzy mieli już kontakt z Twoją ofertą. Statystyki pokazują, że jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów na szybkie podniesienie sprzedaży.
Google Shopping (Merchant)
“Zakupy z Google”, czyli reklamy produktowe na pierwszej stronie
Posiadasz sklep internetowy? Przedstaw użytkownikom swoją ofertę z użyciem narzędzia Google Shopping. Jest to reklama graficzna, która zaprezentuje Twój produkt wraz z ceną, nazwą oraz odnośnikiem do Twojej witryny. Google Merchant to jedna z nowszych funkcjonalności w najpopularniejszej wyszukiwarce, jednocześnie najdynamiczniej zyskująca na popularności. W przypadku większości firm w branży e-commerce będzie stanowić doskonałe uzupełnienie standardowych reklam w wynikach wyszukiwania.
Reklama GSP (Gmail Sponsored Promotions)
Przekaz marketingowy na Gmailu
Budowanie lojalności klientów i rozpoznawalności marki jest możliwe również za pomocą skrzynki mailowej Google (Gmail). Reklamy wyświetlają się w górnej części skrzynki odbiorczej i otwierają się jak zwykłe maile. Adresat może wykonać z nimi kilka aktywności takich jak przekazanie dalej, zapisanie w zakładce “Odebrane” czy przeniesienie do dedykowanej zakładki. Reklama GSP to świetny sposób na informowanie potencjalnych klientów o nowej ofercie czy promocjach. Opłata naliczana jest w oparciu o liczbę otwarć reklamy, a na etapie ustawiania reklamy istnieje możliwość wykorzystania list mailingowych Twoich dotychczasowych klientów.
Reklama YouTube
Promuj swoją firmę w najpopularniejszych serwisie video
Serwis oferuje dwie formy wyświetlania reklam: na podstawie wpisanej frazy kluczowej (TrueView typu In-Display) oraz użytkownikom danej kategorii przed innymi filmami na YouTube (TrueView In-Stream). Dodatkowo targetowanie można doprecyzować poprzez ustalenie określonych kryteriów demograficznych, lokalizacyjnych czy związanych z zainteresowaniami. Stanowi to jeden z najskuteczniejszych sposobów docierania z reklamą do młodszego pokolenia, które w coraz większym stopniu odchodzi od tradycyjnych mediów.
Skorzystaj z oferty Zyskownych i zamów dostosowaną do potrzeb Twojego biznesu kampanię reklamową w Google!
Jak przebiega praca nad kampanią?
Zamawiając w naszej agencji kampanię prowadzoną za pomocą Google masz pewność, że dołożymy wszelkich starań, by przyniosła jak najwięcej korzyści Tobie i Twojemu biznesowi. Nasi eksperci dokonają gruntownej analizy potencjału Twojej strony lub sklepu. Następnie poprzez ciągłą optymalizację i udoskonalenia sprawią, że z ustalonego przez Ciebie budżetu reklamowego osiągnięte zostaną możliwie dobre wyniki.
Audyt kampanii Google Ads
Prowadziłeś już wcześniej działania reklamowe w Google? Chciałbyś dowiedzieć się, jak ją poprawić i generować lepsze wyniki sprzedażowe przy podobnym budżecie? Zgłoś się do nas, a wykonamy pogłębiony audyt kampanii Google Ads. Przeanalizujemy w nim Twoją obecną ekspozycję na kluczowe frazy. Podsumujemy efektywność dotychczasowych reklam. Zwrócimy uwagę na ustawienia kampanii i inne kwestie szczegółowe, które mogą oddziaływać na efekty odnoszone przez Twoją kampanię reklamową.
Chciałbyś w rozmowie z ekspertem dowiedzieć się, jak krok po kroku będzie wyglądała praca nad kampanią reklamową Twojego biznesu?
Pakiety kampanii reklamowej Google Ads
Basic
|
Standard
|
Premium
|
|
---|---|---|---|
Reklama w sieci wyszukiwania | |||
Reklama w sieci wyszukiwania | |||
Reklama w sieci reklamowej (GDN) | |||
Reklama w sieci reklamowej (GDN) | |||
Remarketing | |||
Remarketing | |||
Remarketing dynamiczny | |||
Remarketing dynamiczny | |||
Reklama video, w tym na YouTube | |||
Reklama video, w tym na YouTube | Tak, ustalana indywidualnie | ||
Reklama produktowa (Google Merchant) | |||
Reklama produktowa (Google Merchant) | Tak, dla e-commerce | Tak, dla e-commerce | Tak, dla e-commerce |
Reklama na urządzeniach mobilnych | |||
Reklama na urządzeniach mobilnych | |||
Bieżąca optymalizacja kampanii, by zwiększyć jej skuteczność | |||
Bieżąca optymalizacja kampanii, by zwiększyć jej skuteczność | |||
Obsługa przez dedykowanego specjalistę | |||
Obsługa przez dedykowanego specjalistę | |||
Przedstawienie comiesięcznego raportu | |||
Przedstawienie comiesięcznego raportu | |||
Comiesięczna konsultacja i omówienie wyników | |||
Comiesięczna konsultacja i omówienie wyników | |||
Twój budżet reklamowy na miesiąc w danym pakiecie | |||
Twój budżet reklamowy na miesiąc w danym pakiecie | Do 3000 zł | Od 3001 zł do 5000 zł | Powyżej 5000 zł |
Koszt prowadzenia kampanii (ceny netto) | |||
Koszt prowadzenia kampanii (ceny netto) | 799 zł / miesiącUmów rozmowę | 999 zł / miesiącUmów rozmowę | Od 1299 zł / miesiącUmów rozmowę |
Dodatkowe zniżki | |||
Dodatkowe zniżki | Dopytaj podczas rozmowy | Dopytaj podczas rozmowy | Dopytaj podczas rozmowy |