1. Strona główna
  2. /
  3. Usługi
  4. /
  5. Kampanie reklamowe Google Ads (AdWords)

Kampanie reklamowe Google Ads (AdWords)

Większa widoczność w sieci = większa sprzedaż

Usługi kampanii Google

Korzyści z reklamy Google Ads dla Ciebie

Oferta Twojej firmy pojawi się natychmiast po uruchomieniu kampanii. Jeśli chcesz zacząć zwiększać ruch i zachęcać ludzi do swojej witryny, Google Ads to świetny sposób na uzyskanie tego rodzaju widoczności i wzrost wyników.

Zasięg Google’a jest ogromny. Google ma ponad 5,6 miliarda wyszukiwań każdego dnia. Reklama w Google daje Ci dostęp do jednej z największych grup odbiorców, jaką znajdziesz wszędzie.

Płacisz jedynie za kliknięcia osób zainteresowanych Twoją ofertą. Dzięki odpowiedniej konfiguracji i optymalizacji kampanii dotrzesz do wyselekcjonowanej grupy docelowej, czyli do swoich potencjalnych klientów. Kierujemy reklamy precyzyjnie na frazy kluczowe wyszukiwane przez Twoich docelowych odbiorców, a także według takich kryteriów, jak wiek, płeć, lokalizacja, branża czy zainteresowania. Google Ads oferuje możliwość wyświetlania reklam użytkownikom, którzy są zainteresowani zakupem określonych produktów lub usług.

Jeśli Twój biznes nie działa w święta lub w dni robocze w godzinach wieczornych, to reklamy nie wyświetlą się w tym czasie (chyba, że jest to celowo zaplanowane). Jeśli z kolei w okolicy świąt lub dni wolnych masz zwiększoną ilość zamówień w e-commerce, to pomożemy Ci jeszcze bardziej to zintensyfikować.

Kampanię Google Ads z powodzeniem możesz wykorzystać do promocji produktów sezonowych, a to dzięki wysokiej elastyczności w ustalaniu budżetu na każdy miesiąc.

Kiedy inwestujesz w płatny kanał marketingowy taki jak Google Ads, możesz pozostać w granicach budżetu, którym dysponujesz. Program Google Ads nie wymaga minimalnych wydatków.

Dotrzesz do osób w wybranej lokalizacji – miejscowości lub kraju. Prowadzimy także kampanie w innych krajach, niż Polska.

W przypadku pierwszej kampanii otrzymasz od nas kupon o wartości 250 zł lub 600 zł gratis do wykorzystania na działania Ads.

Bezpłatna diagnoza konta Google Ads. Prowadzisz już kampanię reklamową Google Ads? Chcesz poprawić jej wyniki?

Zamów bezpłatny audyt i sprawdź, czy nie przepłacasz! W ramach usługi przyjrzymy się konfiguracji Twojego konta reklamowego i ocenimy, które jego elementy wymagają poprawy, by osiągnąć wzrost wyników kampanii.

Jaki rodzaj kampanii będzie odpowiedni dla Twojego biznesu?

Linki sponsorowane

Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania

Linki sponsorowane to natychmiastowa obecność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Twoje reklamy wyświetlą się użytkownikom, którzy poszukują oferty takiej jak Twoja. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu i optymalizacji kampanii, reklamy dotrą dokładnie do tych użytkowników, którzy są zainteresowani Twoją ofertą. Dzięki temu płacisz jedynie za kliknięcia swoich potencjalnych klientów.

Kampania Displayowa

Reklamy na stronach w sieci reklamowej Google

Zwiększ zasięg kampanii dzięki kampaniom banerowym. Reklamy graficzne lub tekstowe wyświetlą się w tysiącach witryn internetowych sieci reklamowej Google. Dzięki temu dotrzesz ze swoją ofertą do szerszej grupy odbiorców o określonych zainteresowaniach, danych demograficznych i potrzebach. Możesz również ograniczyć wyświetlanie do wybranych witryn internetowych, przedziałów czasowych czy lokalizacji. Dzięki temu masz pewność, że reklamy dotrą do użytkowników, którzy mogą być zainteresowani ofertą Twojej firmy.

Kampania Remarketingowa

Przypomnij użytkownikom o swojej ofercie

Użytkowników, którzy odwiedzili już Twoją stronę, ale nie podjęli określonych działań (np. nie dokonali zakupu w sklepie internetowym) warto zachęcić do powrotu. W wielu przypadkach na podjęcie decyzji potrzeba więcej niż jednej wizyty w witrynie. Dzięki reklamom remarketingowym Twoi potencjalni klienci z łatwością znajdą oglądaną wcześniej ofertę.
Reklamy tekstowe lub graficzne w ramach kampanii remarketingowej mogą wyświetlać się w witrynach przeglądanych przez użytkownika.

Google Shopping (Merchant)

Reklamy produktowe na pierwszej stronie Google

Prowadzisz sklep internetowy? Zaprezentuj swoją ofertę użytkownikom korzystającym z wyszukiwarki Google! Reklamy prezentujące zdjęcie twojego produktu wraz ceną i nazwą pozwolą użytkownikom natychmiast odnaleźć poszukiwaną przez nich ofertę. Kampania Google Shopping stanowi doskonałe uzupełnienie dla płatnych i bezpłatnych wyników wyszukiwania.

Reklama GSP

Reklamy w skrzynce pocztowej Gmail

Buduj lojalność klientów i rozpoznawalność Twojej marki dzięki reklamom w Gmailu. Reklamy pojawią się na samej górze skrzynki odbiorczej. Po kliknięciu otworzą się jak zwykła wiadomość e-mail, którą można przekazać dalej, zapisać w odebranych lub przenieść w dowolne miejsce skrzynki pocztowej. Zapłacisz jedynie za otwarcie reklamy, a dzięki rozbudowanym opcjom kierowania dotrzesz do określonej grupy odbiorców zainteresowanych Twoją ofertą. Reklamę GSP możesz również wykorzystać do informowania o promocjach i nowych ofertach na podstawie listy mailingowej Twoich obecnych i byłych klientów.

Reklama YouTube

Reklamuj Swoją firmę przy pomocy angażujących formatów video

Twoja reklama video pojawi się na stronie wyników wyszukiwania YouTube po wpisaniu w wyszukiwarkę frazy kluczowej (TrueView typu In-Display) lub przed innymi filmami na YouTube użytkownikom przypisanym do odpowiedniej kategorii (TrueView In-Stream). Targetować użytkowników możemy na podstawie wielu kryteriów: danych demograficznych, zainteresowań, miejsc docelowych i innych!

Zamów kampanię reklamową w agencji Zyskowni.pl posiadającej status Partnera Google

Jak wygląda praca nad kampanią?

Powierzając nam prowadzenie kampanii Google Ads masz pewność, że dokładamy ciągłych starań w celu jej optymalizacji i udoskonalania tak, aby przynosiła jak największe korzyści Twojej firmie. W ramach współpracy prowadzimy następujące działania:

1

Rozpoznanie potrzeb klienta i zaproponowanie strategii reklamowej.

Analizujemy działania reklamowe konkurencji, dobieramy odpowiednie formy promocji i ustalamy strategię działań.

2

Założenie konta i konfiguracja dodatkowych narzędzi.

Jeśli dopiero zaczynasz promocję Twojej firmy w Google Ads, założymy dla Ciebie konto reklamowe, do którego będziesz miał stały dostęp. Dzięki temu masz wgląd w nasze działania, a dodatkowo po zakończeniu współpracy nie utracisz dostępu do kampanii. Ponadto, w ramach współpracy skonfigurujemy Twoje konto Google Analytics, aby na podstawie statystyk optymalizować wyniki kampanii.

3

Dobór słów kluczowych i opracowanie skutecznych reklam.

Na podstawie informacji o Twojej ofercie dokonujemy szczegółowej analizy słów kluczowych i dobieramy te, które najskuteczniej wypromują Twoją firmę i pozwolą na dotarcie do odpowiednich odbiorców. Następnie tworzymy reklamy dopasowane do wybranych fraz oraz potrzeb użytkowników. W przypadku kampanii w sieci reklamowej tworzymy reklamy elastyczne lub dedykowane bannery reklamowe..

4

Optymalizacja kampanii Google Ads.

Po uruchomieniu kampanii kontrolujemy jej przebieg i optymalizujemy ją pod kątem osiąganych wyników. Kontrolujemy stawki za kliknięcia, aktualizujemy listę fraz wykluczających niezwiązanych z ofertą, wymieniamy nieskuteczne reklamy – wszystko po to, by zapewnić Ci jak najlepsze efekty kampanii.

5

Raporty miesięczne i rekomendacje.

Co miesiąc podsumowujemy wyniki kampanii, wyciągamy wnioski i przedstawiamy propozycje dalszych działań. Otrzymasz od nas czytelne raporty ze statystykami i komentarzami do poszczególnych sekcji raportu. Dzięki temu będziesz zawsze wiedzieć, jakie wyniki osiągasz dzięki reklamie Google Ads.

Cennik kampanii reklamowej Google Ads

Koszty prowadzenia kampanii różnią się w zależności od wybranego pakietu. Przykładowe pakiety:

Pakiet Basic

Podstawowy pakiet kampanii dedykowany dla biznesów rozpoczynających swoją promocję w AdWords. Pomaga w dotarciu do użytkowników aktywnie poszukujących oferowanej usługi lub produktu. Reklamy kierują potencjalnego klienta na stronę docelową, gdzie może zapoznać się z ofertą, sprawdzić dane kontaktowe i wykonać określone działania jak pobranie cennika czy przesłanie formularza kontaktowego.

Audyt kampanii Google Ads

Prowadzisz już kampanię Google Ads? Chcesz wiedzieć, czy można ją poprawić tak, by osiągać lepsze efekty z prowadzonych działań? Wykonamy dla Ciebie audyt kampanii Google Ads, w którym przeanalizujemy dotychczasowe reklamy, frazy, ustawienia kampanii, metody kierowania i inne aspekty, które mają wpływ na skuteczność Twojej kampanii.

Dowiedz się od nas z pierwszej ręki, jak będzie wyglądać praca nad kampanią Twojej firmy.

Reklama Google Ads na YouTube

Reklama video pojawi się:

  • na stronie wyników wyszukiwania YouTube po wpisaniu w wyszukiwarkę frazy kluczowej (TrueView typu In-Display),
  • przed innymi filmami na YouTube użytkownikom przypisanym do odpowiedniej kategorii (TrueView In-Stream).

Sposoby kierowania reklamy:

  • remarketing video – dotarcie do osób, które już wcześniej oglądały Twoje filmy,
  • kryteria demograficzne – wiek, płeć, status rodzicielski,
  • zainteresowania – dotarcie do osób o odpowiednich zainteresowaniach wybieranych z kategorii lub na podstawie zdefiniowanych słów kluczowych,
  • odbiorcy na rynku – dotarcie do użytkowników, którzy szukają w internecie informacji na temat odpowiednich produktów i są skłonni do ich zakupu,
  • miejsca docelowe – użytkownik po kliknięciu reklamy może być przekierowany do Twojego kanału, Twojego filmu video lub Twojej strony internetowej,
  • tematy – wyświetlanie reklam użytkownikom oglądającym filmy o zdefiniowanej tematyce, np. motoryzacji;
  • słowa kluczowe – reklamę video można wyświetlić użytkownikowi na podstawie słów kluczowych lub zdefiniowanych wyrażeń.

Pakiety kampanii reklamowej Google Ads

Standard
Standard +
Premium
E-commerce
E-commerce +
Reklama w sieci wyszukiwania
Reklama w sieci wyszukiwania TAK TAK TAK TAK TAK
Reklama w sieci reklamowej (GDN)
Reklama w sieci reklamowej (GDN) TAK
Remarketing
Remarketing TAK TAK TAK
Reklama video, w tym na YouTube
Reklama video, w tym na YouTube
Reklama produktowa (Google Merchant)
Reklama produktowa (Google Merchant) TAK TAK
Reklama na urządzeniach mobilnych
Reklama na urządzeniach mobilnych TAK TAK TAK TAK TAK
Bieżąca optymalizacja kampanii, by zwiększyć jej skuteczność
Bieżąca optymalizacja kampanii, by zwiększyć jej skuteczność TAK TAK TAK TAK TAK
Obsługa przez dedykowanego specjalistę
Obsługa przez dedykowanego specjalistę TAK TAK TAK TAK TAK
Przedstawienie comiesięcznego raportu
Przedstawienie comiesięcznego raportu TAK TAK TAK TAK TAK
Comiesięczna konsultacja i omówienie wyników
Comiesięczna konsultacja i omówienie wyników TAK TAK TAK TAK TAK
Prowizja za obsługę
Prowizja za obsługę Zapytaj
Jednorazowa opłata przygotowawcza
Jednorazowa opłata przygotowawcza Zapytaj

Zapytaj nas o indywidualną propozycję zwiększenia skuteczności sprzedażowej z Twojego aktualnego budżetu reklamowego lub o uruchomienie całkowicie nowej kampanii.

Menu