1. Strona główna
  2. /
  3. Usługi
  4. /
  5. Kampanie reklamowe Google Ads (AdWords)

Kampanie reklamowe Google Ads (AdWords)

Szukasz sposobu na podniesienie sprzedaży w internecie? Daj się zobaczyć!

Usługi kampanii Google

Jaki korzyści mogą przynieść Twojej firmie Google Ads?

Dzięki Google Ads asortyment produktów lub usług w Twoim sklepie pojawia się w wyszukiwarce od razu po uruchomieniu kampanii. Właśnie dlatego jest to świetny pomysł na szybkie zwiększenie widoczności marki w internecie i podniesienie jej wyników sprzedażowych. Zacznij już teraz zyskiwać uwagę swoich przyszłych klientów!

Google to największa globalna wyszukiwarka o zasięgach zbliżających się do 6 miliardów zapytań każdego dnia! Ten potencjał, umiejętnie wykorzystany, może przynieść oszałamiające efekty. Żadna firma nie powinna rezygnować z budowania swojej rozpoznawalności na tak popularnych platformach.

Płacisz za efekty! Wartą podkreślenia zaletą korzystania z Google Ads jest pobieranie pieniędzy z budżetu reklamodawcy tylko w przypadku wygenerowania określonej aktywności. Najczęściej jest nią kliknięcie w daną reklamę. Tak łatwo wygląda to jednak tylko w teorii. Reklama w wyszukiwarce musi być stale konfigurowana i optymalizowana, by eksponować Twoją ofertę docelowym klientom. Należy również różnicować wyświetlane treści w zależności od wieku, płci czy lokalizacji odbiorcy.

Twój biznes notuje większą liczbę zamówień w dni wolne bądź święta? A może odwrotnie – większość zamówień napływa w dni powszednie? Google Ads umożliwia ustalenie konkretnych dat lub przedziałów czasowych, w których reklama nie jest wyświetlana odbiorcom. Pozwoli to na wykorzystanie budżetu reklamowego Twojej firmy wyłącznie w tzw. prime time.

Działasz w branży sezonowej? Kluczową datą w każdym roku jest dla Ciebie Black Friday, Święta albo noworoczne okresy wyprzedaży? Z powodzeniem dostosujemy reklamę właśnie do tych kluczowych okresów. Elastyczność Google Ads wysoce to ułatwia.

Rozpoczęcie wyświetlania reklamy w Google Ads nie wymaga minimalnego budżetu! Właśnie dlatego naszą pomoc w wykorzystaniu tego narzędzia adresujemy nie tylko do wielkich firm, ale również małych i średnich przedsiębiorstw! Sam ustalisz, jaką kwotę początkowo przeznaczysz na ten rodzaj reklamy – my zaś sprawimy, by były to możliwie efektywnie wydane pieniądze.

Prowadzisz lokalny biznes? Większość Twoich klientów pochodzi z konkretnego miasta lub regionu? Google Ads umożliwia ukierunkowanie reklam na osoby związane ze wskazaną lokalizacją. Nie tylko w Polsce – prowadzimy również kampanie skierowane do klientów zagranicznych!

Niezależnie od tego czy Twój biznes internetowy dopiero rusza, czy masz już duże obroty – z naszą pomocą zwiększysz efektywność działań w Google Ads. Nie wymagamy minimalnych budżetów – możemy pomóc każdemu, także Tobie!

Bezpłatny audyt konta Google Ads. Prowadzisz już kampanie reklamowe w Google? Chcesz dowiedzieć się, jakich błędów możesz łatwo uniknąć?

Napisz do nas i otrzymaj darmową analizę Twojego konta, na podstawie której sprawdzisz, czy nie tracisz swoich pieniędzy! Nasi eksperci przeprowadzą diagnozę Twoich dotychczasowych kampanii marketingowych i wskażą, które obszary wymagają zmian. Wszystko po to, by umożliwić Ci osiąganie celów biznesowych!

Sprawdź, jaki typ reklamy będzie optymalny dla Twojej firmy!

Linki sponsorowane

Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania

Linki sponsorowane gwarantują pojawienie się Twojej witryny na pierwszej stronie wyników po wpisaniu hasła w Google. Twoje materiały reklamowe wyświetlą się tym użytkownikom, którzy będą zainteresowani produktami lub usługami oferowanymi przez podobne do firmy do Twojej. W ramach tego typu kampanii reklamowej dokonamy niezbędnej optymalizacji sposobu wyświetlania reklam. Dzięki temu dotrą one do dokładnie tych internautów, którzy z największym stopniem prawdopodobieństwa staną się twoimi klientami. Nie „przepalasz” pieniędzy – płacisz tylko za realne kliknięcia w ofertę Twojego sklepu.

Kampania Displayowa

Reklamy na stronach w sieci reklamowej Google

Kampania displayowa (banerowa) to świetny sposób na zwiększenie zasięgu podejmowanych działań marketingowych. Reklamy w formie graficznej lub tekstowej zostaną wyświetlone w tysiącach witryn internetowych wchodzących w skład sieci reklamowej Google. Właśnie dzięki temu będzie można dotrzeć z ofertą Twojej firmy do odbiorców o konkretnych cechach związanych z demografią, zainteresowaniami czy lokalizacją. Dodatkowe możliwości związane z zawężeniem wyświetlania reklamy do wybranych godzin czy serwisów podniosą efektywność wydatków reklamowych. Dzięki tej formie reklamy zyskujesz pewność, że jej odbiorcami są wyłącznie potencjalnie zainteresowani ofertą użytkownicy.

Kampania Remarketingowa

Przypomnij użytkownikom o swojej ofercie

Nie każdy użytkownik dokonuje zakupu przy pierwszej wizycie w sklepie. Czasem powodem jest brak czasu czy potrzeba dłuższego namysłu przed sfinalizowaniem transakcji. Niezależnie od przyczyn, z uwagi na które produkt nie trafił do koszyka lub sam koszyk nie został ostatecznie opłacony, warto włączyć do kampanii marketingowej remarketing. Polega on na wyświetleniu reklamy właśnie tym użytkownikom, którzy mieli już kontakt z Twoją ofertą. Statystyki pokazują, że jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów na szybkie podniesienie sprzedaży.

Google Shopping (Merchant)

“Zakupy z Google”, czyli reklamy produktowe na pierwszej stronie

Posiadasz sklep internetowy? Przedstaw użytkownikom swoją ofertę z użyciem narzędzia Google Shopping. Jest to reklama graficzna, która zaprezentuje Twój produkt wraz z ceną, nazwą oraz odnośnikiem do Twojej witryny. Google Merchant to jedna z nowszych funkcjonalności w najpopularniejszej wyszukiwarce, jednocześnie najdynamiczniej zyskująca na popularności. W przypadku większości firm w branży e-commerce będzie stanowić doskonałe uzupełnienie standardowych reklam w wynikach wyszukiwania.

Reklama GSP (Gmail Sponsored Promotions)

Przekaz marketingowy na Gmailu

Budowanie lojalności klientów i rozpoznawalności marki jest możliwe również za pomocą skrzynki mailowej Google (Gmail). Reklamy wyświetlają się w górnej części skrzynki odbiorczej i otwierają się jak zwykłe maile. Adresat może wykonać z nimi kilka aktywności takich jak przekazanie dalej, zapisanie w zakładce “Odebrane” czy przeniesienie do dedykowanej zakładki. Reklama GSP to świetny sposób na informowanie potencjalnych klientów o nowej ofercie czy promocjach. Opłata naliczana jest w oparciu o liczbę otwarć reklamy, a na etapie ustawiania reklamy istnieje możliwość wykorzystania list mailingowych Twoich dotychczasowych klientów.

Reklama YouTube

Promuj swoją firmę w najpopularniejszych serwisie video

Serwis oferuje dwie formy wyświetlania reklam: na podstawie wpisanej frazy kluczowej (TrueView typu In-Display) oraz użytkownikom danej kategorii przed innymi filmami na YouTube (TrueView In-Stream). Dodatkowo targetowanie można doprecyzować poprzez ustalenie określonych kryteriów demograficznych, lokalizacyjnych czy związanych z zainteresowaniami. Stanowi to jeden z najskuteczniejszych sposobów docierania z reklamą do młodszego pokolenia, które w coraz większym stopniu odchodzi od tradycyjnych mediów.

Skorzystaj z oferty Zyskownych i zamów dostosowaną do potrzeb Twojego biznesu kampanię reklamową w Google!

Jak przebiega praca nad kampanią?

Zamawiając w naszej agencji kampanię prowadzoną za pomocą Google masz pewność, że dołożymy wszelkich starań, by przyniosła jak najwięcej korzyści Tobie i Twojemu biznesowi. Nasi eksperci dokonają gruntownej analizy potencjału Twojej strony lub sklepu. Następnie poprzez ciągłą optymalizację i udoskonalenia sprawią, że z ustalonego przez Ciebie budżetu reklamowego osiągnięte zostaną możliwie dobre wyniki.

1

Poznanie potrzeb Klienta i wstępna propozycja strategii w Google Ads.

Sprawdzimy, jakie działania reklamowe wykorzystuje Twoja konkurencja i dobierzemy odpowiednie typy promocji, które będą wpisywały się w szerszą strategię budowania rozpoznawalności marki.

Założenie konta reklamowego oraz konfiguracja narzędzi.

Jeśli pierwszy raz będziesz prowadzić reklamę Twojej firmy w Google Ads, zaczniemy od założenia konta reklamowego. Przez cały okres współpracy będziesz miał do niego dostęp, a dzięki temu uzyskasz wgląd do działań prowadzonych przez naszą agencję. Co więcej, w przypadku zakończenia wspólnych działań na tym polu - będziesz mieć dalszy dostęp do przeprowadzonych kampanii, co ułatwi konfigurowanie kolejnych. Ponadto dokonamy dostosowania niezbędnych ustawień konta Google Analytics, co umożliwi stałe optymalizowanie kampanii na podstawie napływających statystyk.

2

3

Wybór słów kluczy i stworzenie skutecznych reklam.

Bazując na informacjach o ofercie Twojej firmy przeprowadzimy szczegółową analizę kluczowych fraz i dobierzemy te, które mają największą szansę skutecznie wypromować Twój biznes. Następnie nasz zespół zajmie się stworzeniem reklam dostosowanych do wcześniej wybranych słów kluczy oraz potrzeb przyszłych klientów. W skład usługi wchodzić może również tworzenie reklam elastycznych, dedykowanych banerów reklamowych i wiele innych!

Optymalizacja kampanii w Google.

Po tym jak zostanie uruchomiona kampania, będziemy na bieżąco kontrolować jej efekty i poprzez ciągłą optymalizację podnosić skuteczność wydatkowania Twojego budżetu. Sprawdzamy stawki za kliknięcie, dokonujemy aktualizacji listy kluczowych fraz, zamieniamy na nowe reklamy o skuteczności poniżej założonych poziomów. Staniemy na głowie, by sprawić, że Twój sklep podniesie wyniki sprzedaży!

4

5

Comiesięczne raporty i rekomendacje.

W każdym miesiącu otrzymasz od nas podsumowanie dotychczasowych wyników kampanii marketingowej. Przedstawimy kluczowe wnioski oraz propozycje kolejnych działań. Raporty zostaną wykonane w sposób możliwie przystępny, wraz z przytoczeniem łatwych w interpretacji statystyk. Ten elementów współpracy zapewni Ci bieżącą wiedzę odnośnie do tego, jakie wyniki osiągasz poprzez reklamę Google Ads.

Audyt kampanii Google Ads

Chciałbyś w rozmowie z ekspertem dowiedzieć się, jak krok po kroku będzie wyglądała praca nad kampanią reklamową Twojego biznesu?

Pakiety kampanii reklamowej Google Ads

Basic
Standard
Premium
Reklama w sieci wyszukiwania
Reklama w sieci wyszukiwania TAK TAK TAK
Reklama w sieci reklamowej (GDN)
Reklama w sieci reklamowej (GDN) TAK TAK
Remarketing
Remarketing TAK TAK TAK
Remarketing dynamiczny
Remarketing dynamiczny TAK TAK
Reklama video, w tym na YouTube
Reklama video, w tym na YouTube Tak, ustalana indywidualnie
Reklama produktowa (Google Merchant)
Reklama produktowa (Google Merchant) Tak, dla e-commerce Tak, dla e-commerce Tak, dla e-commerce
Reklama na urządzeniach mobilnych
Reklama na urządzeniach mobilnych TAK TAK TAK
Bieżąca optymalizacja kampanii, by zwiększyć jej skuteczność
Bieżąca optymalizacja kampanii, by zwiększyć jej skuteczność TAK TAK TAK
Obsługa przez dedykowanego specjalistę
Obsługa przez dedykowanego specjalistę TAK TAK TAK
Przedstawienie comiesięcznego raportu
Przedstawienie comiesięcznego raportu TAK TAK TAK
Comiesięczna konsultacja i omówienie wyników
Comiesięczna konsultacja i omówienie wyników TAK TAK TAK
Twój budżet reklamowy na miesiąc w danym pakiecie
Twój budżet reklamowy na miesiąc w danym pakiecie Do 3000 zł Od 3001 zł do 5000 zł Powyżej 5000 zł
Koszt prowadzenia kampanii (ceny netto)
Koszt prowadzenia kampanii (ceny netto) 799 zł / miesiącUmów rozmowę 999 zł / miesiącUmów rozmowę Od 1299 zł / miesiącUmów rozmowę
Dodatkowe zniżki
Dodatkowe zniżki Dopytaj podczas rozmowy Dopytaj podczas rozmowy Dopytaj podczas rozmowy

Zwróć się do nas po indywidualnie dobrany plan działania, który podniesie skuteczność sprzedażową Twojego biznesu. Oferujemy pomoc w ramach już prowadzonej lub całkowicie nowej kampanii reklamowej.

Menu