Kampanie Social Media

Media społecznościowe są nieodłącznym elementem życia większości współczesnym ludzi. Platformy te to jednak nie tylko narzędzie do nawiązywania kontaktów online, ale z perspektywy biznesowej – świetne pole do pozyskiwania klientów. Z chęcią pokażemy Ci, jak reklama w social media może pomóc również Twojej firmie. Dobierzemy najlepsze rodzaje kampanii, oraz doradzimy, które media społecznościowe sprawdzą się najlepiej. Pamiętamy przy tym, że social media to nie tylko Facebook i Instagram – działamy także na TikToku, Pintereście czy LinkedInie.

Powierz nam działania reklamowe w social media i pozyskaj nowych klientów, zwiększając sprzedaż oraz zyski.

Prowadzimy skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych – zarówno dla firm zaczynających swoją przygodę z social media od zera, jak i dla firm, które chcą skalować ten kanał pozyskiwania klientów. Budujemy sprzedaż oraz zyski dla sklepów internetowych, pozyskujemy klientów dla firm usługowych oraz leady dla firm B2B. Zwiększamy zasięg i rozpoznawalność marek. Sprawdź, jak możemy pomóc Twojej firmie.

Czytaj dalej lub umów Zyskowną Rozmowę!

Facebook Ads i Instagram Ads – jak skutecznie reklamować się w Meta

Ekosystem reklamowy Facebooka i Instagrama (Meta) to największa platforma społecznościowa i jednocześnie największe tego typu medium reklamowe. Codziennie korzysta z niego ponad 2 miliardy użytkowników na całym globie. Jakie cele reklamowe może osiągać Twoja firma dzięki reklamom na Facebooku i Instagramie?

Sprzedaż

Cel kampanii, który nazwą mówi sam za siebie – kampanie, które mają prowadzić użytkownika do zakupu Twoich produktów lub usług, najczęściej z poziomu strony internetowej Twojej firmy, ale czasem także z poziomu komunikatorów takich jak Messenger czy WhatsApp.

Ruch

Kampania, która ma przyciągnąć użytkowników w wartościowe z punktu widzenia Twojej firmy miejsce, np. Twój sklep online, strona opisująca Twoje usługi, strona Twojego wydarzenia. Działania tego typu zalicza się do wyższego etapu lejka marketingowego.

Kontakty

Kampanie, które mają pozyskiwać leady dla Twojej firmy. Zarówno w sektorze B2C (np. kontakty do potencjalnych klientów firmy usługowej), jak i w sektorze B2B (np. kontakty do potencjalnych franczyzobiorców).

Promocja aplikacji

Jeśli Twoja firma stawia na działalność z pomocą aplikacji mobilnej, to ta kampania ma właśnie na celu zachęcenie użytkowników do przechodzenia do App Store i Google Play oraz instalowania wskazanej aplikacji.

Rozpoznawalność

Kampania, która ma budować świadomość i znajomość Twojej marki wśród odbiorców. Dedykowana działaniom na wczesnym etapie lejka marketingowego, pozwala zbudować możliwie dużą bazę osób, które będzie można „spychać” w dół ścieżki sprzedażowej. Zaliczamy tutaj działania nakierowane na zasięg marki (unikatowa liczba odbiorców, którzy widzą reklamę), na jej rozpoznawalność (zapamiętanie) oraz na obejrzenia materiałów wideo.

Aktywność

Kampania, która ma zaktywizować Twoich odbiorców i skierować ich do generowania tej aktywności we wskazanym miejscu docelowym. Może to być zachęta do komentowania i lajkowania posta, do zareagowania na wydarzenie na Facebooku, czy do napisania wiadomości do Twojej firmy.

w branży beauty B2B

ponad
0001
leadów B2B
na Facebooku

Sprawdź, jakie wyniki wykręcamy dla naszych Klientów!

Etapy pracy nad kampaniami na Facebooku i Instagramie

Analityka w Meta

Dobór celów reklam

Tworzenie kampanii

Optymalizacja

01. Analityka w Meta

Każdą pracę nad kampaniami reklamowymi rozpoczynamy od weryfikacji i wdrożenia narzędzi analitycznych (Pixel Facebooka i API konwersji). Możliwe, że w Twojej firmie zostało to już zrobione, ale warto zweryfikować i skorygować ewentualne błędy. Nie można skutecznie prowadzić kampanii po omacku, dlatego na początku współpracy dużo uwagi poświęcamy dopracowaniu analityki i zbieraniu dokładnych danych, co pozwala na skuteczną optymalizację reklam w przyszłości.

02. Dobór celów reklamowych

Nie będziemy „wciskać” Ci reklam w każdym formacie – bo zdajemy sobie sprawę, że nie każdy format dobrze nadaje się do każdej branży i działalności. Nie sztuką jest palenie budżetu na kampanie zasięgowe, jeśli nie przekłada się to później na sprzedaż. Dlatego nasze zadanie, jeszcze przed konfigurowaniem i tworzeniem kampanii, to dobór odpowiednich celów reklamowych. Wspólnie z Tobą ustalimy co zadziała najlepiej – by potem przejść do wdrożenia naszych ustaleń w życie.

03. Tworzenie kampanii

Po wspólnym ustaleniu celów, zaczynamy działać nad kampaniami. Tworzymy teksty reklamowe, grafiki i wideo, konfigurujemy kampanie pod kątem technicznym oraz precyzyjnie dobieramy grupy docelowe, wykorzystując najlepsze dostępne narzędzia. Kiedy wszystko jest dokładnie przemyślane i sprawdzone, uruchamiamy kampanie i pracujemy, aby dowieźć założone cele.

04. Optymalizacja

Jesteśmy na bieżąco z Twoimi celami i stale monitorujemy kampanie. W razie potrzeby dokonujemy zmian, wymieniamy mniej skuteczne reklamy, wprowadzamy korekty i wykluczenia, a także wstrzymujemy nieskuteczne kampanie i zastępujemy je nowymi, wszystko po to, by maksymalizować zwrot z inwestycji. Podobnie jak Ty, jesteśmy świadomi każdej wydanej złotówki na budżet reklamowy.

W prowadzeniu kampanii w social media zaufali nam:

Chcesz dowiedzieć się, jak kampanie na Facebooku i Instagramie mogą zwiększyć zyski Twojej firmy? Porozmawiajmy o tym razem!

Kampanie reklamowe na TikToku

TikTok to medium społecznościowe, które rozwija się w zawrotnym tempie. Jesienią 2022 w Polsce korzystało z niego już ponad 13 mln użytkowników! W ten sposób upada nadal popularny mit, który często słyszymy podczas rozmów: „Na TikToku nie ma moich klientów”. W praktyce na tym portalu jest już prawie każda grupa docelowa – zarówno dla sklepów internetowych, dla firm usługowych jak i firm B2B. To co natomiast często jest dużą barierą, z którą spotykają się reklamodawcy to sama specyfika TikToka i tego, jak wygląda interakcja z użytkownikami.

Kliknij i sprawdź, jak Twoja firma może skutecznie wykorzystać TikToka jako kanał reklamowy.

4 kluczowe kwestie kampanii reklamowych na TikToku

Content

Analityka

Dobór celów reklam

Synergia z ruchem organicznym

01. Content

Sam TikTok na swoim portalu biznesowym eksponuje hasło „Don’t make ads, make TikToks.”. Czyli „Nie twórz reklam, twórz TikToki.”. Tak naprawdę to zdanie bardzo dobrze oddaje specyfikę portalu oraz jest świetną wskazówką, jak powinny wyglądać reklamy na TikToku. Kluczowe jest tutaj tworzenie takich kreacji wideo, które są faktycznie wartościowe same w sobie dla odbiorców – a reklamą są przy okazji. Przy odwróceniu tych proporcji, skuteczność działań na TikToku mocno spada, co kończy się potocznym paleniem budżetu.

02. Analityka

Analityka na TikToku działa podobnie jak na Facebooku – do dyspozycji więc mamy zarówno Pixel TikToka jak i API konwersji. Oba narzędzia warto wdrożyć równolegle, by zapewnić możliwie dużą dokładność danych. Niemniej warto podkreślić, że narzędzia analityczne TikToka bywają zawodne (najpewniej ze względu na wcześniejszy etap rozwoju deweloperskiego), dlatego też zachęcamy zawsze, szczególnie w przypadku reklam odsyłających do strony, posiłkowanie się UTM-ami oraz Google Analytics.

03. Dobór celów reklamowych

Tutaj także mamy podobieństwo do Facebooka (Meta). Do dyspozycji są następujące cele: Zasięg, Ruch, Obejrzenia wideo, Aktywność dot. profilu, Promocja aplikacji, Kontakty, Konwersje. Podobnie jak w przypadku reklam na Facebooku i Instagramie – nie każdy cel sprawdzi się w każdym biznesie. Dlatego nasze zadanie to wybór najbardziej odpowiednich dla z nich dla Twojej firmy.

04. Synergia z ruchem organicznym

TikTok jest nadal młodym portalem. Z tego powodu drzemie w nim bardzo duży potencjał ruchu organicznego, nawet dla nowych kont. Wynika to z 2 powodów. Po pierwsze to czy dany filmik stanie się popularny jest każdorazowo nową decyzją portalu i jego algorytmu. Tak więc na stworzenie „virala” podobne szanse ma konto z 1 milionem obserwatorów jak i konto które wrzuciło dopiero 5 filmów. Wszystko zależy od tego co jest w danyn filmiku i na ile spodoba się to odbiorcom – a potem algorytmowi. Po drugie TikTok nadal potrafi generować bardzo dużo wyświetleń organicznie – w przeciwieństwie do Facebooka. W ten sposób przyciąga też do siebie coraz więcej twórców, co jest okazją także dla Twojej firmy.

Czy TikTok ma potencjał w Twojej firmie? Umów się na rozmowę i dowiedz się więcej!

Nie tylko Facebook, Instagram czy TikTok – gdzie jeszcze może reklamować się Twoja firma w social media?

Facebook, Instagram i TikTok to nie jedyne wartościowe platformy społecznościowe, na których Twoja firma może skutecznie pozyskać klientów. Zależnie od branży i potrzeb naszych Klientów z chęcią działamy także:

na Pitereście

na LinkedInie

na Twitterze

Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest działanie w wielu kanałach marketingowych. Sprawdź nasze inne usługi:

Google Ads

Social Media Ads

Pozycjonowanie stron

Strony i sklepy internetowe

Foto/video marketing

Copywriting

    Krok 2 z 4

    Czy chcesz porozmawiać z nami na temat strategii marketingowej dla Twojego Biznesu?

    Możesz liczyć na nasze doświadczenie i wiedzę, dzięki którym zidentyfikujemy potencjalne obszary do poprawy i wskażemy konkretne działania, które pomogą Ci zrealizować Twoje cele. Konsultacja ma oczywiście darmowy i niezobowiązujący charakter.

    Krok 4 z 4

    Dziękujemy za wypełnienie formularza! Zabieramy się do jego analizy i skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h (chyba, że wypełniłeś formularz w weekend :) ).

    Krok 3 z 4

    Jakie cele chcesz osiągnąć (wielokrotny wybór):

    Krok 4 z 4

    Które usługi Cię interesują? (wielokrotny wybór)

    Ile wynosi Twój miesięczny budżet marketingowy?

    Zgoda na przetwarzanie danych (pole wymagane)

    This will close in 0 seconds