SŁOWNIK MARKETINGOWY

Zero moment of truth (ZMOT)

Zero moment of truth (ZMOT) – czyli “zerowy moment prawdy” to moment w którym potencjalny klient zbiera informacje o produkcie lub usłudze przed podjęciem decyzji o zakupie. ZMOT jest ważny, ponieważ właśnie wtedy należy przekonać klienta do wyboru naszej oferty poprzez dostarczenie odpowiednich informacji, recenzji czy atrakcyjnych promocji.

Sprawdź również

Brak wyników.

    Krok 2 z 4

    Czy chcesz porozmawiać z nami na temat strategii marketingowej dla Twojego Biznesu?

    Możesz liczyć na nasze doświadczenie i wiedzę, dzięki którym zidentyfikujemy potencjalne obszary do poprawy i wskażemy konkretne działania, które pomogą Ci zrealizować Twoje cele. Konsultacja ma oczywiście darmowy i niezobowiązujący charakter.

    Krok 4 z 4

    Dziękujemy za wypełnienie formularza! Zabieramy się do jego analizy i skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h (chyba, że wypełniłeś formularz w weekend :) ).

    Krok 3 z 4

    Jakie cele chcesz osiągnąć (wielokrotny wybór):

    Krok 4 z 4

    Które usługi Cię interesują? (wielokrotny wybór)

    Ile wynosi Twój miesięczny budżet marketingowy?

    Zgoda na przetwarzanie danych (pole wymagane)

    This will close in 0 seconds