SŁOWNIK MARKETINGOWY

Rich media

Rich media – rodzaj reklam online, które zawierają interaktywne elementy, takie jak animacje, dźwięki, wideo czy gry. Rich media mają na celu przyciągnięcie uwagi użytkownika i zwiększenie zaangażowania w treść reklamy. W porównaniu z tradycyjnymi banerami reklamowymi, rich media zwykle osiągają lepsze wyniki i wyższe wskaźniki klikalności.

Sprawdź również

    Krok 2 z 4

    Czy chcesz porozmawiać z nami na temat strategii marketingowej dla Twojego Biznesu?

    Możesz liczyć na nasze doświadczenie i wiedzę, dzięki którym zidentyfikujemy potencjalne obszary do poprawy i wskażemy konkretne działania, które pomogą Ci zrealizować Twoje cele. Konsultacja ma oczywiście darmowy i niezobowiązujący charakter.

    Krok 4 z 4

    Dziękujemy za wypełnienie formularza! Zabieramy się do jego analizy i skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h (chyba, że wypełniłeś formularz w weekend :) ).

    Krok 3 z 4

    Jakie cele chcesz osiągnąć (wielokrotny wybór):

    Krok 4 z 4

    Które usługi Cię interesują? (wielokrotny wybór)

    Ile wynosi Twój miesięczny budżet marketingowy?

    Zgoda na przetwarzanie danych (pole wymagane)

    This will close in 0 seconds