SŁOWNIK MARKETINGOWY

Filary marki

Filary marki – kluczowe atrybuty, wartości i cele, na których opiera się marka. Są to elementy, które określają tożsamość marki oraz stanowią podstawę jej strategii marketingowej. Filary marki obejmują m.in. jej:

  • misję,
  • wizję,
  • wartości,
  • kulturę firmy,
  • cele biznesowe,
  • cele związane z wizerunkiem marki.

Sprawdź również

    Krok 2 z 4

    Czy chcesz porozmawiać z nami na temat strategii marketingowej dla Twojego Biznesu?

    Możesz liczyć na nasze doświadczenie i wiedzę, dzięki którym zidentyfikujemy potencjalne obszary do poprawy i wskażemy konkretne działania, które pomogą Ci zrealizować Twoje cele. Konsultacja ma oczywiście darmowy i niezobowiązujący charakter.

    Krok 4 z 4

    Dziękujemy za wypełnienie formularza! Zabieramy się do jego analizy i skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h (chyba, że wypełniłeś formularz w weekend :) ).

    Krok 3 z 4

    Jakie cele chcesz osiągnąć (wielokrotny wybór):

    Krok 4 z 4

    Które usługi Cię interesują? (wielokrotny wybór)

    Ile wynosi Twój miesięczny budżet marketingowy?

    Zgoda na przetwarzanie danych (pole wymagane)

    This will close in 0 seconds