SŁOWNIK MARKETINGOWY

Adwords

Adwords – system reklamowy Google, który umożliwia wyświetlanie reklam tekstowych, graficznych i wideo w wynikach wyszukiwania oraz na stronach internetowych partnerów w modelu PPC (ang. „Pay-per-click”, czyli płatność za kliknięcie). AdWords oferuje reklamodawcom wiele opcji targetowania, takich jak lokalizacja, język, czas, urządzenia mobilne, czy grupy docelowe. Pozwala to na precyzyjne kierowanie reklam do określonej grupy odbiorców.

Sprawdź również

    Krok 2 z 4

    Czy chcesz porozmawiać z nami na temat strategii marketingowej dla Twojego Biznesu?

    Możesz liczyć na nasze doświadczenie i wiedzę, dzięki którym zidentyfikujemy potencjalne obszary do poprawy i wskażemy konkretne działania, które pomogą Ci zrealizować Twoje cele. Konsultacja ma oczywiście darmowy i niezobowiązujący charakter.

    Krok 4 z 4

    Dziękujemy za wypełnienie formularza! Zabieramy się do jego analizy i skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h (chyba, że wypełniłeś formularz w weekend :) ).

    Krok 3 z 4

    Jakie cele chcesz osiągnąć (wielokrotny wybór):

    Krok 4 z 4

    Które usługi Cię interesują? (wielokrotny wybór)

    Ile wynosi Twój miesięczny budżet marketingowy?

    Zgoda na przetwarzanie danych (pole wymagane)

    This will close in 0 seconds