EduFactory – jak prowadzimy skuteczne kampanie leadowe na rynku edukacyjnym

EduFactory to – obok Indeksu w Kieszeni – druga z naszych marek własnych, skupiona wokół edukacji. W tym wypadku jednak grupa docelowa to studenci oraz osoby chcące polepszać swoją pozycję na rynku pracy poprzez zdobywanie nowych kwalifikacji.

W ramach oferty EduFactory można wyróżnić kursy dwojakiego rodzaju – te skierowane do klientów indywidualnych oraz klientów biznesowych.

W tej pierwszej grupie głównie organizujemy kursy dla studentów (przygotowania do egzaminów wstępnych, egzaminów na studiach, kolokwiów) oraz dla osób indywidualnych, chcących podnieść swoje umiejętności w obszarze zawodowym.

W drugiej grupie natomiast skupiamy się na kursach organizowanych na potrzeby firm, szkoląc ich pracowników w zakresie języków obcych, umiejętności twardych oraz umiejętności miękkich – zależnie od potrzeb.

Główny cel marketingowy w przypadku EduFactory to skuteczne i stabilne pozyskiwanie leadów – klientów chcących zapisać się na kursy z naszej oferty. Kampanie prowadzone są głównie w dwóch ekosystemach: Meta Ads (Facebook + Instagram) oraz Google Ads.

Jak pozyskiwać klientów w branży usługowej na Facebooku?

Nasze kampanie na Facebooku opieramy o trzy obszary:

– budowanie rozpoznawalności marki (przeważnie kampanie wideo, zasięgowe i generujące ruch na naszej stronie);

– budowanie zainteresowania wokół konkretnych kursów (kierowanie ruchu na dedykowane podstrony i landingi);

– zbieranie zapisów (remarketing z celem konwersji; przy czym zapisy w ok. 50% pojawiają się także bezpośrednio z poprzednich kampanii).

Dobre określenie grup docelowych, testowanie różnych kreacji (wideo i graficznych) oraz bardzo dokładnie wdrożona analityka na stronie internetowej pozwalają uzyskiwać stabilne i bardzo satysfakcjonujące wyniki. Przykład kampanii prezentujemy poniżej:

Obraz zawierający stół Opis wygenerowany automatycznie

Jak pozyskiwać klientów w branży usługowej z pomocą Google Ads?

Kampanie w ekosystemie reklamowym Google stworzyliśmy opierając się na kilku filarach:

1. Sieć wyszukiwania:

– kampania brandowa, celem ochrony przed konkurencją;

– kampanie pod konkretne słowa kluczowe związane z tematyką poszczególnych kursów.

2. YouTube:

– kampanie video z celem rozpoznawalności i zasięgu;

– kampanie video z celem konwersji (zapisów).

3. Kampanie w sieci reklamowej:

– remarketing pod poszczególne kursy;

– ruch i konwersje.

Całość działań – podobnie jak na Facebooku – opierała się o doprecyzowany i sprawdzony lejek sprzedażowy, który zdefiniowaliśmy w ramach naszej marki i który na bieżąco korygujemy i aktualizujemy. Tak ułożone kampanie dają bardzo dobre efekty – czego nie możemy się powstydzić:

Obraz zawierający wykres Opis wygenerowany automatycznie

Zobacz inne historie sukcesów

    Krok 2 z 4

    Czy chcesz porozmawiać z nami na temat strategii marketingowej dla Twojego Biznesu?

    Możesz liczyć na nasze doświadczenie i wiedzę, dzięki którym zidentyfikujemy potencjalne obszary do poprawy i wskażemy konkretne działania, które pomogą Ci zrealizować Twoje cele. Konsultacja ma oczywiście darmowy i niezobowiązujący charakter.

    Krok 4 z 4

    Dziękujemy za wypełnienie formularza! Zabieramy się do jego analizy i skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h (chyba, że wypełniłeś formularz w weekend :) ).

    Krok 3 z 4

    Jakie cele chcesz osiągnąć (wielokrotny wybór):

    Krok 4 z 4

    Które usługi Cię interesują? (wielokrotny wybór)

    Ile wynosi Twój miesięczny budżet marketingowy?

    Zgoda na przetwarzanie danych (pole wymagane)

    This will close in 0 seconds