Jak pozyskiwać dobrej jakości leady na Facebooku? Case study na przykładzie kampanii dla biura rachunkowego

Jak pozyskiwać dobrej jakości leady na Facebooku? Case study na przykładzie kampanii dla biura rachunkowego

Nasz klient (jednocześnie częściowo nasza marka własna), biuro rachunkowe EDF TAX, współpracuje z nami od początku swoich działań w obszarze marketingu internetowego. To za naszą namową postanowił skorzystać z tego kanału pozyskiwania leadów – co z perspektywy czasu ocenia jako bardzo dobrą decyzję.

Według naszych doświadczeń Facebook może być bardzo skutecznym kanałem pozyskiwania leadów w obszarze B2B. Jest on nadal mniej oczywistym wyborem niż chociażby LinkedIn – jednak przy odpowiednim skonstruowaniu kampanii może być co najmniej tak samo dobry. Potwierdzają to wyniki naszych działań, które prowadzimy dla EDF TAX.

Nasze kampanie oparliśmy o formularz kontaktowy na Facebooku. Struktura kampanii wyróżniała grupy docelowe stworzone z wykorzystaniem:

– zainteresowań;
– grup podobnych odbiorców;
– interakcji z witryną i marką (remarketing).

Dodatkowo w ramach kreacji reklamowych wykorzystywaliśmy zarówno materiały graficzne, jak i wideo. Staraliśmy się też wykorzystywać zmiany prawne jako dźwignię przekazu marketingowego (np. Nowy Polski Ład czy Estoński CIT).

Jak zawsze w przypadku naszych działań – duży nacisk położyliśmy także na dobrze skonfigurowaną analitykę, które pozwalała na precyzyjne działania remarketingowe i dokładne zawężanie grup targetowania.

Wszystkie te elementy doprowadziły do dużego sukcesu kampanii, zarówno ilościowego (liczba kontaktów), jak i – co ważniejsze – jakościowego (liczba nowych klientów, przy CR = 8,4%). Dane z kampanii prezentujemy na poniższym screenie:

Obraz zawierający stół Opis wygenerowany automatycznie

Zobacz inne historie sukcesów

    Krok 2 z 4

    Czy chcesz porozmawiać z nami na temat strategii marketingowej dla Twojego Biznesu?

    Możesz liczyć na nasze doświadczenie i wiedzę, dzięki którym zidentyfikujemy potencjalne obszary do poprawy i wskażemy konkretne działania, które pomogą Ci zrealizować Twoje cele. Konsultacja ma oczywiście darmowy i niezobowiązujący charakter.

    Krok 4 z 4

    Dziękujemy za wypełnienie formularza! Zabieramy się do jego analizy i skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h (chyba, że wypełniłeś formularz w weekend :) ).

    Krok 3 z 4

    Jakie cele chcesz osiągnąć (wielokrotny wybór):

    Krok 4 z 4

    Które usługi Cię interesują? (wielokrotny wybór)

    Ile wynosi Twój miesięczny budżet marketingowy?

    Zgoda na przetwarzanie danych (pole wymagane)

    This will close in 0 seconds